src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blood Is The Price Of Glory...

Ja då var man hemma från en kort turne med Kevin, Vi har varit hos hans Farfar och ätit gott och njutit av solen.
Det kom en del annat folk oxå å de vart trevligt...
Framför allt vart det mest snack med Emelie och hennes kille Ronnie, Vi snacka allt från bloggar till Fotboll typ :D
Alltid lika trevligt...
Här är Emelie när hon fotar mej medans jag fotar henne (Fjortis skoj)



På väg hem oxå så var det lite dimma här och där så man åkte från sol till dimma, som tur var är det fint väder här endå så det är bra, dock var de lite skumt med denna lokala dimma...



Kommit på oxå att jag lagt till mer och mer saker på min underbara blogg oxå, känns som man aldrig blir riktigt nöjd eller färdig.
Dock är jag nöjd med hela denna layout som är, kanske jag får för mej att ändra helt på hela designen eller liknande, men vi får se...
Just nu pillar jag in så prylar lite här och där för att öka trivsel och besök statistik.

Läsning är självklart viktig oxå men den känns det som jag har under kontroll då jag har en klar bild (oftas iaf) om vad jag ska skriva om.
Dessutom om man ska tro trend sättarna så är detta med blogg lite förlegat utan den nya grejen som kommer mer och mer är nått som kallas Twitter.

"Twitter is a service for friends, family, and co-workers to communicate and stay connected through the exchange of quick, frequent answers to one simple question: What are you doing?"

Kort kan man säga att det är en mini blogg grej som man använder snabbt och enkelt för att uppdatera och informera vad jag gör just NU...

Dagens musik tips blir: AC/DC - Rock 'N' Roll Train som man hittar på albumet Black Ice.
AC/DC kommer ju hit i sommar oxå till Ullevi än så har jag ingen biljett och dessa är slutsålda för länge sedan.
Men har man tur kanske man hittar ngn på Blocket eller liknande??

Nä nu ska jag mysa med Kevin lite och umgås så klart....

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Emilie

Fin bild på mig då hrm hrm Din raggarbild + länk kommer upp idag också,så att du vet :P Ha de!/Em

2009-04-12 @ 15:44:28
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: Emma

Svarar här ist, han blir 2 år i juli.

2009-04-12 @ 16:47:31
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ville också se AC/DC..:(

2009-08-23 @ 12:06:11
URL: http://pixz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn