src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

For The Ones Who Sleep...

Ja idag har jag och Kevin varit ute en hel del, vi har njutit av vår solen i fulla drag.
Han fick med dej sin coola nya tramp bil (Racer bilen) oxå hit som han har fått av sin snälla mamma.
Så vi testa den lite på gården plus att vi tog ett varv runt kvarteret.
Det var fan skoj, tydligen var den inte så farligt dyr heller utan fanns för 600Toys R Us blir att köpa en sån så han har en här hemma oxå när jag får in lite cash, ska även i år försöka ta tag i att köpa stödhjul till hans cyckel oxå så han kan lära sej cyckla.
Här är en bild på den über coola "Racer bilen".



(Den går super duper fort enligt Kevin)

Idag har han oxå en cool tröja, nått som jag absolut tror Den Lekande Människan skulle vilja ha i ett större format till sej själv. *ler lite*



(Erkänn nu att du vart lite avis?!!)

Tänkte kolla på hockeyn idag med Kevin och mysa men han tok somna i soffan och då passar jag på att blogga istället.

Jag mår som vanligt toppen.
Bara kommit på att jag ätit väldigt lite hela veckan och inte varit speciellt hungrig heller förutom i går och idag när jag kom hem från jobbet och på jobbet.
Kan det kanske ha med att Kevin är här och kroppen säger "Nu skärper vi oss?"
Resten av veckan ha jag ätiit 4 Mackor till frulle på jobbet och sedan 4 Mackor när ja kommit hem å de har räckt.
Idag åt jag dock 4 mackor på jobbet oxå men sen när jag kom hem så vart det en stadig middag för mej och Kevin.
(Ja jag vet att jag äter kanske inte så bra men men)

Dagens musik tips får bli: Siebenburgen detta är oxå en sån här grupp som jag inte lyssnat in mej spec. mycket på.
Men man kan väl säga att dom ligger lite åt de tyngre hållet oxå.
Här vågar jag mej inte heller på att tipsa om låtar eller album då detta som sagt är en ny grupp så ni får kolla in deras hemsida istället.

"Embraced by the nightmares thou forced me to dwell
Caressed by thy horrors which I into fell
My darkest angel, my temptress of night
Glorificator, of lust and delight 
"

Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!
Ska bli intressant och se hur de fungerar :D

Nä nu får de bli hockey....

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Ja, jag är avis! Jag erkänner! :-D

2009-04-27 @ 14:23:13
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn