src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Head On Phantom...

Jag satt nyss och surfa runt lite i väntan på att pokern ska dra igång här och så upptäckte jag att Jessica Biel  kommer medverka i en film vid namn Powder Blue och där kommer hon spela en Strippa, detta fick mej då genast att tänka på mitt inlägg "666 Voices Inside..." där jag skrev om Demi Moore i en likadan roll.
Att dömma av bilderna som är från filmen så kommer dock Jessica inte visa lika mycket som Demi.
Men jag tycker endå att hon är trevlig att titta på... (Jessica allså)...
Lite mer biografi att läsa om Jessica går så klart att hittas på Chickipedia.


(Jessica Biel)

Tyckte det var en sån festlig bild på henne och den har absolut inget med den nya filmen att göra utan tagen ur en helt annan...

"Princess, Princess, Princess Of The Dawn"

Hoppas nu oxå filmen kommer vara bra... Dock kommer jag som vanligt ha "lagom" förhoppningar om den, känns som det var riktigt länge sedan man vart riktigt tagen av en "nyare" film faktiskt...

t.ex. idag såg jag "200 års mannen" (Bicentennial Man), den va fan lite sorglig på slutet....
Och den är från 1999 liksom...

jaja, det var bättre förr...(?)...

Kul att se Sam Neill i en av rollerna oxå, fick mej att tänka på att jag kanske ska skriva om en Triologi som är en av mina favorit filmer där han medverkar i den sista filmen...
Kan du gissa vilka filmer det handlar om???
:D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Ronny

hejhej

2009-04-03 @ 00:23:24
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Den Lekande Människan

Kan det vara Jurassic Park (eller är han med i fler delar av den trilogin?)? Det var länge sedan jag såg dem... De är härliga både om man ser till teknik och story telling :-D



Själv tycker jag Sam Neill är bra i "Lugnt vatten" och lysande i "Sirens" där han spelar dekadent, utmanande konstnär =)

2009-04-03 @ 00:55:11
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Den Lekande Människan

Då måste det vara Omen! :-D

Har nog bara sett den första... Borde se dom igen!



Jessica Biel har skön Catwoman-stil på bilden, coolt - Meow!

2009-04-03 @ 08:57:31
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn