src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

In My Kingdom Cold...

Ber om ursäkt men idag blir det ett kort inlägg, har en Kevin på soffan som säger "Kan du laga mat nu snälla?" "Orkar inte vänta längre"

Idag är de fint väder och ska man lita på väder prognoserna så bör de bli det i helgen oxå vilket blir perfekt då vi kan vara ute och busa jätte massa!!

Dagens musik tips blir gruppen: Hermh, måste säga direkt att dessa har jag inte alls lyssnat på länge, men det är av den tyngre skolan iaf så ni vet.
Hemsidan kan kollas in för album tips osv då jag har inte så stor koll än så länge som sagt.

Kan avslöja oxå att till helgen har jag lagt till planerna och blogga lite om mina samlingar som jag har här hemma, självklart kommer jag bjuda på bilder i samband med detta.
Så håll ut det kommer, det kommer.
(Hoppas på bra feedback och kommentarer då oxå)

Nä ni NU måste jag tyvärr över ge er mina kära läsare men nu är det matdax :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Vidar

Nu hänger jag inte med? Rocker som du?

2009-04-23 @ 19:12:06
URL: http://dartvidar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn