src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Iron Maiden...

 

"Won't you come into my room, I wanna show you all my wares.
I just want to see your blood, I just want to stand and stare.
See the blood begin to flow as it falls upon the floor.
Iron Maiden can't be fought, Iron Maiden can't be sought.
"

Nu förstår ni säkert att det äntligen är dax för maj att blogga om ett av mina absoluta favorit band Iron Maiden, Jag har oxå fått äran att se dem Två gånger.
Första gången var på Ullevi 9/7 2005 och den andra var på Stadion den 16 Juni 2008.
Bägge konserterna var helt underbara med dem.
Här snackar vi 110% närvaro från bandet och ljudet är som alltid kanon.
Älskar oxå den energi som Bruce Dickinson alltid visar upp.

Man kan säga att man vet vad man får när man går på en konsert med dem.

Mycket intressant är det oxå att de släppt en film nu om den senaste turnen "Somewhere in time" (tror jag den hette?)
Flight 666 iaf (Ja jag har bloggat om den förr)



Här kan ni kolla in en trailer om det iaf, tyvärr verkar den bara komma på bio men hoppas så klart på ett DVD släpp fram över iaf !!



Nu tänkte jag avsluta här och där med presentera min två stoltheter i min Iron Maiden samling
Först ut då är No Prayer For The Dying på kasset band.



Den andra stoltheten är Be Quick Or Be Dead på bild vinyl...



"Oh well, wherever, wherever you are,
Iron Maiden's gonna get you, no matter how far.
See the blood flow watching it shed up above my head.
Iron Maiden wants you for dead.
"

 

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn