src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Keys To The Kingdom...

Som alla säkert redan vet så var det The Crash medlems fest som gällde igår :D
Var en toppen kväll måste jag säga.
Vi kanske ska prata mer om förspelet?? (Förfesten)

Då jag redan visste innan att det inte skulle vara ngn spec. så ägnade jag mej åt annat.
Runt klockan 13-14 så drog jag ner till mitt X för att fixa med henns data + lämna tillbax dammsugaren som jag lånat.
Tog med mej då 3 folköl...
Sen kom jag runt mina regioner och köpte mer nödraketer (Folköl) och styrde mina steg hemmåt, då stöter jag på grannen som bjuder in mej på mat och skitsnack, och efter som man bott här ca 3år och inte direkt umgåtts så hacka jag så klart på.
Medans maten lagades så satt jag med de andra grannarna på gräsmattan utanför porten.
Mycket trevligt... Spec. när den där snygga bruden går förbi med sin hund och jag lyckas stanna henne och snacka lite... (Fick nummret oxå) (Ja, jag ska snart ringa henne och kolla läget) Trevligare vart det oxå lite senare när Ella dök förbi så man fick snacka med henne oxå :D
Sedan vart det in på maten... Det var fan det godaste jag ätit tror jag... Skink rolader och potatis och den goda såsen till... oj oj oj... är som man brukar säga: "Det var så gott så det knulla i munnen" (Det är mat för en hungrig bög)"

När jag väl kom till festen så var det 2 till där (Ja jag kom så tidigt) sedan fylldes lokalen med mer folk och man fick börja mingla och snacka skit med allt å alla.
De hade lotteri oxå och hör och häpna så vann jag på min nr. 71 vann då öl och en tröja...
Gav bort några av de ölen som jag vann till lite folk som jag stötte på, tröjan glömde jag fråga hur det gick eller blir med.
Ska bli spännande då jag kontaktat dom som bör veta mer om det idag.

Väl val utvalda kort på mej och under kvällen?
Visst bjuder jag på det.
Satt och garva lite själv när jag fick se hur fin form jag var i :D



(Ny anländ till stället)



(Vilken bra musik dom spelar?)



(Posa med en snygg tjej, Check)



(Rök sugen och göra sej fin dax?)

Dagens musik tips får bli: W.A.S.P. - Revengeance (Be Thy Name)
W.A.S.P
är ju ett gammal kult band som ligger varmt om hjärtat de är lite av husgudarna kan man säga då man lyssnat på dem sedan tonåren typ.
The  Headless Children är en av favorit skivorna dock ligger just denna låt på Dying For The World som är en av de nyare skivorna (2002).
Är du ute efter gammal hedlig hårdrock är detta allså en grupp du kan skriva upp och följa upp.
Som vanligt hittar man all mat nyttig info på deras hemsida.

Nu ska jag nog ringa och kolla med den där snygga bruden som bor i krokarna här.

"Frustrated, degraded, down before you're done
Rejection, depression, can't get what you want
You ask me how I make my way
You ask me everywhere and why
You hang on every word I say
But the truth sounds like a lie

(chorus)
Live to win, 'till you die, 'till the light dies in your eyes
Live to win, take it all, just keep fighting till you fall
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Rikki

berätta hur det gick med bruden + att vi vill se kort på henne :)

2009-04-20 @ 13:22:37
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmm.........jag gillar! :P

2009-04-22 @ 01:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn