src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Man A King Ruler...

Kom på att jag glömde nämna: Hockey-VM i Schweiz: Sverige-Österrike ikväll på TV6, 20:00 - 23:00
Ska bli spännande tycker ja eller iaf kul att se.

Efter massa tid i solen och massa bus i Folkparken så gick vi hemmåt och var lite på vår gård här hemma.
Kevin var jätte duktig då han åkte med sin trampbil både dit och hem.
Lyssnade noga på mej oxå när vi skulle över "dom farliga" vägarna oxå.
Vi drog även ner en sväng till Mc Donalds för en liten paus med milkshake.
Dom hade då ansikts målning för barnen men av ngn konstig anledning så ville inte Kevin ha ngn och sa att han tyckte det var läskigt.

I solens sken fick jag även tid att fundera på mer samlingar jag kan ha hemma så jag kom på TRE till.
En av dem var den jag nämde i "Hero In A Dream..."

Först ut är då den, General samlingen...

 

Den innehåller än så länge: Ett armsvettband, En snus spott kopp, En snusdose / Mobil hållare och en golf penna.
Hoppas på massa mer tillökning i den samlingen.

Nästa samling är mina Iron Maiden vykort.

 

Tror dessa köptes på en klass resa till Danmark när jag typ gick i nian eller liknande, ens inte på marknader eller liknande har jag sett sånna. Hoppas så klart på tillökning här med.

Sista samlingen jag kom på då är min Pin samling.

 

Dom flesta är inhandlade under tiden då "Rikki" jobbade på Sound Delight vilket var bra tider för man gjorde alltid bra "dealar" då... Dygripen i denna samling är nog Accept knappen då den är av gammalt stuk, dock köptes den inte på Sound Delight men endå.

Nu blir det mys i soffan med Kevin.

(Fortsätt nu komma med roliga och bra kommentarer om mina samlingar, det är jätte skoj för mej att få sån bra feedback)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: mange

hej jag undrar om du säljer dina general snus sakre eller vart har du köpt dom

2012-02-09 @ 12:57:39
Postat av: Grimgoth

Mange:

Kan tyvär inte avslöja min källa, och nej jag säljer inget från mina samlingar.

Testa och googla "snustillbehör" så lär du hitta ett gäng sidor.



Lycka till!

2012-02-10 @ 09:41:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn