src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The 7th Day...

Eilngt en uneörnskding på ett engskelt uivtnierset så seplar det inegn
rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord står i, det enda som är
vtikigt är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan
stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm. Dttea
broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.

Kul grej va??

Nu är jag hemma igen och det känns skönt faktiskt, haft det gott i solen hos farsan me grillat å öl oxå så klart men "borta bra men hemma bäst"

Vad som händer idag vet jag inte än, kanske blir att slappa här hemma eller så kanske jag blir bjuden på en liten film kväll hos Ella sånt som märks var btw henne jag fika med en snabbis i Fredags då jag fick min "kaffe chock".
Mycket trevlig tjej det där :D

"Right now I know it hurts
But it'll get better
I oughta know - I do
Wish I could take away
All sorrow and anger
Away from your heart, so sorry I can't
Please take my hand
"

Kan knappt vänta till i morgon måndag heller för att kanske få svar på hur allt blir nu oxå med mitt nya jobb, ser verkligen fram i mot det...

Fan va grejor det ska hända nu... Dock är det fan så gott!!!

Äntligen får man spela mitt "fått jobb låt" Styx - Blue Collar Man (Long Nights)

Heath Ledger fyllt 30 år (April 4, 1979) om han hade levt!
Det är så himla hemskt att det blev som det blev.



TV4 kör oxå i kväll Van Veeteren - Münsters fall vid 21:00

Nä ni får nöja er med denna snabba rapport så länge...
Måste fixa lite här hemma :D

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

haha, nä, det tror jag väl knappast, det är väl som vilket annat band som helst. Men en öl eller ett par kommer de nog ta i baren :)

2009-04-05 @ 17:26:34
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Absolut :)

2009-04-05 @ 17:57:21
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Kul med jobb på G!



Håller med om Ledger... hemskt...

En annan sådan där riktig tragedi är ju Brandon Lee. Hade velat se mer av honom.



Och vad händer med Terror-rullarna du skriver om? Englund is the man! Han gjorde sig också bra som ödla i V.

2009-04-05 @ 22:41:35
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn