src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Devil In Disguise...

Nu har Kevin och jag nyss badat och då kom jag på att jag ska blogga om vår lilla bad anka som vi alltid har med oss när vi badar.
Köpte den för skit länge sen åt han nere på stan vill jag minnas.
För den är så über cool... Tror jag sett ngn annan variant på den oxå men den är inte lika cool.
Sen finns den oxå som ängel men vem vill ha det liksom?? hallå!!!
Här är iaf en bild på den vi har direkt efter badet :D



"You're the devil in disguise
Oh yes you are
"

Den är faktiskt skoj att leka med i badet måste jag säga, Kevin uppskattar den minst lika mycket som jag oxå vilket är meningen.

Sen har vi oxå med oss en större boll + 4 små bollar och en hink...
"bygg" glasögon har Kevin med sej in oxå, ska fan köpa ett cyklop åt han oxå har jag kommit underfull med.

Nu kom Kevin in hit och såg sin anka och ville oxå att jag skulle ta kort på hans händer (Fråga inte?!)
Så lika bra å slänga ut de kortet oxå.



(Självklart gör han Hårdrocks Tecknet)

"I'd sign - a contract with the devil
I've tried - for so very long
I'd die - to become immortal
that's why I sing this song
Am I a wannabe? - have I no dignity.
Who'd give up all my life.. to be
In the book of heavy metal.. metal!
In the book of heavy metal
"

Nu åter till gos och umgås!!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Den Lekande Människan

Skön Anka!

Jag brukar alltid behöva stoppa mina barn när de ska hålla på att trycka ut och dricka upp vattnet som sugits in i deras baddjur - mmm... yummi!

2009-04-08 @ 22:38:47
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Emma

Min Vincent har oxå en likadan badanka=)

2009-04-12 @ 14:23:38
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn