src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The One You Love To Hate...

 

Igår hade jag en rätt bra kväll vid pokerbordet faktiskt.
Först spelade jag Nordic Monte Carlo Expedition $1000 Freeroll och där spelade jag rätt bra och det flöt på så att säga...
Så av 6519 spelare kom jag på 839:e plats och det gav $0,20
Statistiken då´rå:



Direkt efter så spelade jag ett real money bord med 45 spelare på som kostade 0,25$
Där hade jag samma flyt och känsla...
Så av 45 spelare kom jag på 7:e plats och det gav $0,39
Statistiken då´rå:



"Little by little we cross the line
Little by little the ties that bind
Little by little by little by little
Little by little tonight
"

Jag mår som vanligt bra här och jag och Kevin har det mysigt, vi har haft underbara dagar i hop och det bästa av allt är att dom inte är slut än.
I morgon är en stor dag för mej oxå för då börjar jag med jobbet.
Så det blir tidigt upp för oss... men jag vet att det inte kommer bli några problem för mej iaf, ska se hur det blir för Kevin dock. Men jag hoppas det går bra.

"Oh angel,
We can find our way somehow
Escaping from the world we're in
To a place where we began
And I know we'll find
A better place and peace of mind
Just tell me that it's all you want
For you and me
"

Rammla över en sida där man fick ett tips om hur man kan göra ett roligt "påsk ägg" detta vore absolut nått för Micke att testa på då jag vet att han gillar sånt här.
HÄR är iaf det tipset.



Dagens musik tips blir ännu en gång (Tror jag nämnt dom förr): Asta Kask - Patriarkatet låten hittas iaf på En För Alla, Ingen För Nån som är en av de nyare albumen med dem, men dom rockar lika fett för det!!

"För gud sa till mig, du ska vara min profet
Ja gud sa till mig, här är min hemlighet
Ni måste sluta fred, jag är jävligt vred
Sen sade hon till mig
Jag är kvinna, jag är gay och jag är svart
"

Mer info om denna grupp hittar du så klart på deras hemsida för detta är svensk punk som bäst, kul att höra att dom håller än i dag :D

. . .Grimgoth is nobody, just like you. . .

Frulle dax och mys...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Jo ngt liknande iallafall, men det kostar hela 6000 kr & gäller bara 10 år. Men den dagen jag blir rik så ;)

2009-04-13 @ 16:43:30
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn