src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Trail Of Tears...

"Who can say they've never made mistakes?
Only fools will suffer what they make
Owning up rids poison when you can
Admitting you were wrong makes you a man
"

Idag ska Kevin tillbax till sin mamma igen så nu blir det tomt här hemma, självklart kommer det kännas tomt, men förhoppningsviss kommer jag kunna sysselsätta mej idag faktiskt...
Ska förhoppningsviss träffa en vän idag får se vad vi hittar på men är de lika kalas väder som igår så var förslaget kaffe på ngn gräs plätt, ja vi får se som sagt.

Igår såg jag Vuxna Människor TV insåg att den hade trotts allt en del sköna grejor endå (Alltid vart lite skeptisk mot den filmen trotts jag sett den tidigare oxå)
Men en sak i den fick mej att stanna upp och tänka till...
Det är när den lilla pojken i filmen säger:- "det är ganska kort tid man lever om man tänker på hur länge man ska vara död", och det är fan i mej så jävla sant!!

"He made a giant mess
Sloppy disaster
And he left it for the rest
To clean up after
Now the lawyers do their best
To try to divie up
What's ever left

In the ending you can bet
Everyone feels cheated

Kiss your ass good-bye
Boy you're out of time
You didn't choose life
It's just your luck
You got your turn now
Give it up and
Kiss your ass good-bye
"

Jag fick inte ETT enda April skämt av er... Sen kom jag på att det var DET som var skämtet... hahaha... Oh, you guys... :D
(Men seriöst så vill jag ha lite April skämt av er)

Dagens musik tips får bli ett tips jag själv fick igår: Tools, kände igen namnet så de ringde lite klockor, efter lite titt på deras hemsida efter lite sökande på Youtube och där med lyssnande tyckte jag mej få bilden mer och mer...
Känns lite som en blandning av Led Zeppelin och Pink Floyd men med deras egna stil eller va man nu ska säga.
Dock har jag bara lyssnat på några låtar så den bilden jag skapa mej är kanske helt fel, men det är iaf en bild.
Kolla upp dem iaf tycker jag...

"All in all its just another brick in the wall.
All in all youre just another brick in the wall
"

Nä ni... Har säkert mer att skriva känns det som men jag ska gå och umgås istället...

Cheers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn