src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Walking In The Shadows...

Idag när jag kom hem så hade jag tappat mitt internet och telefonen fungerade inte, första gången på länge det strular nu tycker jag, ringde iaf kundtjänst från mobilen och efter ett tag så fungerade allt igen.
Fick en rolig fråga av hon i kundtjänst dock som löd :"Kan du ha Comhems tjänster då?"
Lustiga dom är där allså... hihi...

Dagen idag har varit bättre och lättare och sova fick man hyffsat oxå så det var inga probs.
Papper osv från AF + F-Kassan har anlänt oxå så nu är sånt fixat oxå så jag får pengar som jag ska (Hoppas jag iaf)

"Cold finger on the trigger
Behind the line drawn in the sand
Anger rise!
We fight a war with much at stake
The rights of birth that no one can take
Overflowing with anger
A soon to be awakening
Will be martyrs on to glory
Dawn finds us in this rage
"

Dagens musik tips får bli: Cradle Of Filth, min absoluta favorit låt tror jag är A Gothic Romance (Red Roses For The Devil's Whore) som ligger på albumet Dusk... and Her Embrace.
 Tror att det var den skivan och låt som fick mej och lyssna på dem om jag inte minns helt fel.
Sedan börja man oxå utforska albumet innan som heter Vempire or Dark Faerytales in Phallustein.
Cruelty and the Beast och Midian som kommer efter funkar oxå (Midian kommer dock knappt undan)
Sedan dess har jag inte följt dem lika hårt utan snabb lyssnat och kollat in albumen med tanken "Jaha, det var juh inte alls lika bra som de albumen innan"
Hemsidan tål att kolla in om ni nu vill det så klart oxå.
I folk mun så kallas gruppen (Oftas av dom som inte gillar dom) för Kläder Av Filt.

"Evening minuetto in a castle by the sea
A jewel more radiant than the moon
Lowered Her mask to me
The sublimest creature the Gods, full of fire
Would marvel at making their Queen
Infusing the air with Her fragrant desire
And my heart reeled with grave poetry....
"

Känns som jag inte har så mycket att tillägga i detta tilllägg så...

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Att han nafsar menar du?? Detta hände i söndags, så ja. Men han bits inte hårt. Han är inte så himla kelig av sig, men ändå social.

2009-04-21 @ 20:09:08
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det beror väl på vart man menar med rakade ;)



Bajen vann såklart, 3-1 blev det! :D

2009-04-21 @ 20:56:14
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

jaja, Bajen vann och det är det viktigaste ;)

2009-04-22 @ 17:53:43
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn