src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Years Of Silent Sorrow...

Vilket väder det är ute... Och jag ska ge mej ut i det...
Känner mej lite trippel bokad...
Igår så ställde tyvärr min vän in som jag skulle fika med så vi bestämmde att vi skulle försöka igen idag.
Senare på kvällen så ringde "farsan" de undra om jag hade Kevin och om vi ville komma ut, efter som det inte är min helg så antar ja ni vet mitt svar??
Dock är jag iaf välkommen ut och skulle höra av mej framöver idag isf. Kan oxå avslöja att det inte blir lättare när de sa att de skulle grilla för första gången i år oxå...
I morse ringer det på min mobil... det är ang. jobb... ska på intervju idag då...
Frågan är nu hur jag gör med resten av planerna... Tror jag iaf inte hinner möta upp Farsan och dom.(?)
Men jag bör hinna intervjun för att sedan bestämma med min vän dock...
Snacka om Ketchup effekten.
Ni vet? "Det kommer ingenting,Det kommer ingenting och så kommer allt på en gång"
Men kul som sagt att det rör på sej för mej nu (men det visste jag ju redan)
Lovar att rapportera för er om hur det gick med jobbet sen.

"Give me a job, give me security
Give me a chance to survive
I'm just a poor soul in the unemployment line
My God, I'm hardly alive
My mother and father, my wife and my friends
I see them laugh in my face
But I've got the power, and I've got the will
I'm not a charity case
"

Kollade igår på TV6 där sände dom Inside Man den filmen har jag sett förut men den är fan värd att se fler gånger upptäckte jag igår.
Så det rekomenderas starkt...

Dagens musik tips får blir i form av en låt oxå då jag känner mej lite lat: Guns N Roses - Don't Cry
Japp, det är en klassiker :D

Nä ni får ursäkta men jag kan inte tänka klart just nu...

säger som Arnold..."I´ll be back"

"One dream in all of us still shining,
One star, the ever lasting light,
So alone, so lost inside, to the endin paradise,
United, victorious, the hearts of our nation tonight
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo, Planet Terror är ju givet att jag ska ha vartefter med :)

2009-04-03 @ 15:38:42
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Lycka till på intervjun btw :)

2009-04-03 @ 15:39:14
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: frida

hej! du kommenterade min blogg idag o hälsade mig välkommen! jag har inte fattat hur man svarar på kommentarer elr om man ens kan dt än men ville säga tack iaf! xD

2009-04-13 @ 20:51:50
URL: http://friidabebiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn