src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Another Day In Hell...

Jag har tappat lusten och funderar på att lägga ner allt jag kämpat för så länge för jag vet inte nu längre om jag orkar fortsätta på denna resa genom livet.
Ni som känner mej vet ju att jag kämpar på och kommer att göra det till det sista andetaget, men ibland är det bara lite extra jobbigt.


Fick nyss denna kommentar: "Halkade in på din blogg från bastardo´s..
Tuff blogg, kommer absolut att följa, bra med musiktips för oss som gillar hårdrock!
/korniii
"

Tack ska du ha det värmer mitt hjärta och kul att du tänker följa mej och min blogg.


Tänkte lyfta flaggan för att göra er uppmärksammade att på Torsdag kommer jag att släppa ytligare en Coverama och denna gång så blir det en lite mer "udda" variant som jag tror kommer att chocka er lite där hemma.


 
 

Jag tackar också Micke för han gästblogga så bra om Nirvana igår som man så klart har många ljuva minnen av, att döma av kommentera så var det uppskattat av många också vilket är roligt både för han och mej.
Förstår inte varför inte fler av er hoppar på denna inbjudan av mej, är säkert på att minst varje person har minst en favorit grupp som dom lätt kan skriva om!!
Hittills har bara dessa modiga personer hoppat på denna inbjudan: Heyli, Renée och så klart nu även Micke.


Själv så tänkte jag skriva om en helt annan grupp idag.

   

På The Crash 2008-09-06 Fick jag se dom live, Bild ett: Jag och Micke röjer. Bild två: Gruppen Tackar för sej. Bild Tre: Visar upp mitt "kap" efter spelningen.

Dagens Musiktips: Astral Doors
Detta är en härligt svängig grupp som man inte kan sluta att digga till utan bara vill ha mer av, ett litet minus efter ett tag och flera låtar på raden är sången som jag tyvärr lyckas störa mej på, vet inte riktigt vad det är och det är mer framträdande i vissa låtar har jag fått för mej.
Dock är detta en grupp av stor kaliber vilket dom också visat i sin framgång dom hittills haft.
Så med spänning kommer jag nu följa dom på deras resa och hoppas där med på nya härliga album som följs upp med turne.
Absolut ett band att kolla in för dej som gillar "svängig hårdrock".
Album att kolla in: Cloudbreaker, Of The Son And The Father, Evil Is Forever, Raiders Of The Ark, Astralism och New Revelation.
Nu är det dags att rocka!!
 
Astral Doors - Time To Rock


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Åhh, bästa låten med dem ju :)

2009-08-11 @ 15:36:12
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mmmmm me like =)

Kämpa på !!

2009-08-11 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn