src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Boulevard Of Broken Dreams...

Röstningen är avgjord det kommer att bli ett "Grimgoth´s Metal/Blogg Quizz", ska bara komma på lite kluriga frågor, sen får jag se om jag lyckas hitta ett lämpligt pris, annars får ni helt enkelt tävla om äran.
Ni ska också veta att det är första gången jag kör ett Quizz här i bloggen också.
Ska bli riktigt skojigt.

I går gjorde Kevin och jag inget speciellt utan vi var mest hemma, vi såg två filmer som Kevin inte sett än "Happy Feet" och "Hitta Nemo".
När vi satt och kolla Bolibompa så sa han: - "Knasiga pigviner du pappa" var på jag svarade: -"Jo det var dom, Hitta Nemo var rolig också". "Men jag tyckte det var lite otäckt med hajarna".
Han dröjer med svaret lite och sen kommer det klockrenaste jag hört på länge:- "Nej, dom var ju kul!, Men det var ju tur du hade mej här då".

Jag kunde inte låta bli att skratta lite han är så härlig den där killen så jag går av!!

Idag verkar det som att planerna är att åka ner till stan och kolla runt lite på Augusti Festen, förmodligen kommer vi ha sällskap av Micke och hans grabb också.
Härligt!

Dagens Musiktips: Guns N Roses 

Ett kult band bland kult band, tyvärr kommer vi nog aldrig mer se dom i original uppsättningen igen så vi får minnas dom som dom var när dom var som bäst.
Skandaler, Rykten och utbrott från medlemmar i bandet är nått som följt dom genom deras resa, påkostade och dyra videos var också ett välkänt signum.
Axl´s underbara röst och Slash´s gitarr lirande så man blir alldeles knäsvag.
Underbar och härligt är nog dom två bästa orden att sammanfatta dom med.

Album att kolla in: Appetite for Destruction, G N' R Lies, Use Your Illusion I, Use Your Illusion II och The Spaghetti Incident?
Här kommer ett perfekt exempel på allt jag just skrivit!

Guns N Roses - Sweet Child O' Mine




Cheers!

Kommentarer
Postat av: Ema - Metalälskare och Fotonörd

åh, guns<3

2009-08-21 @ 10:55:15
URL: http://emaaaaa.blogg.se/
Postat av: Renée

aaaw, vad go han verkar din pojk :)

2009-08-21 @ 13:11:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

När det gäller Nemo, hörde jag att det fanns föräldrar som tog med sina barn och lämnade biosalongen direkt. Alltså när mamman och "syskonen" blir uppätna av den stygga firren i början av filmen...



Själv såg jag Monsters Inc med barnen idag. 5-åringen har en "rädd-period" just nu och ser/hör läbbiga saker i både garderoben och under sängen när det är sovdags. Vi får se om den här monsterfilmen avdramatiserade lite...

2009-08-21 @ 22:54:08
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Heyli

ååh har ni sett animerade filmer, tycker typ alla sånna är så roliga :p

2009-08-22 @ 00:11:04
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn