src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Cant Help Myself...

Nu medan Kevin är på dagis så får man passa på att göra sker som man inte hinner, det värsta är att jag inte kommer på dom.
Ska nog ta tillfället i akt att pilla lite mer på saker som jag håller på med i bloggen, lite ändringar bara.
Blir visst aldrig klar eller nöjd?

Idag är en toppen dag som alla andra kan man väl säga, efter dagis får vi se vart vi styr våra steg också, inget planerat än.

Jag känner att jag har mycket inspiration just nu också vilket är härligt, lite väl mycket kanske, kommer på saker nästan hela tiden som man borde ta upp i bloggen men vissa saker passar inte och andra saker lägger man på hyllan och hoppas kunna klämma in senare.

Kul också att se att populariteten håller i sej om inte ökar för min blogg, som jag sagt många gånger förr: "Utan er är jag ingenting".
Era besök och kommentarer byter hur mycket som helst för mej så ännu en gång!
Tack!!


Flaggar där med för en ny blogg som jag hittat: "Överlevnad Rock´n´Roll - Veckans flashback"
Är ni där inne och besöker och kommenterar så hälsa från mej!

Dagens Musiktips: Dio

Precis som jag skrev om Ozzy så är även denna man känd för sin karriär i Black Sabbath och även han kör solo nu för tiden, när han inte spelar i t.ex. "Heaven and Hell" (Gamla Black Sabbath eller va man nu ska säga).
Självklart har han varit med en del andra band också.
Sett han live både som Dio och Heaven And Hell vilket så klart har uppskattas varje gång.
Glömde säga att jag även sett Ozzy live i globen då som Black Sabbath.
Hur som helst så är denna man en underbar sångare med en karisma och go i så man inte kan stå still.
Rykten går även om att det var han som startade "hårdrocks tecknet" också en gång i tiden, just till låten "Gates of babylon".
Underbart!!

Album att kolla in: Holy Diver, The Last In Line, Sacred Heart, Intermission, Dream Evil, Lock Up The Wolves, Diamonds: Best Of Dio, Strange Highways, Angry Machines, Anthology, Master Series, Inferno/Last In Live, Magica, The Very Beast Of Dio, Killing The Dragon, Anthology - Stand Up And Shout och Master Of The Moon.
 "Sleep with the devil and the devil will take you away"

Dio - Gates of Babylon



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh...härligt !! En av mina favoriter =)

Att en så maffig röst kan komma ur denna lilla människa! Helt otroligt :)Nä nu ska jag sätta på en skiva med Dio och diska =)

2009-08-18 @ 17:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn