src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

I Scream Up To The Sky...

Vill börja med att tacka: Bastardo, Alabama, Hanni (Vem du nu än är?), Clementina, Anake, Heyli  och Rebecca för erat stöd. Får se om jag ska tänka om och köra ut dessa dikter endå.

Sen vill jag också ursäkta för den dåliga uppdateringen av bloggen denna helg, men jag har inte varit hemma utan jag har varit hos min Farsa och njutit av sol och underbar mat och på plus sidan är så klart att Kevin var med så jag fick träffa han trotts att det inte är "min helg".
Det var också exakt det här jag behövde, komma bort lite och få rensa skallen.

Så nu kommer ett långt inlägg blandat med bilder från denna underbara helg och hoppas med detta att ni blir nöjda.
Kolla in bloggen i morgon då den kommer vara "Normal" och jag passar även på att avslöja att Micke kommer stå för "Dagens Musiktips" med.
(Är det någon mer där ute som känner att "Jag brinner ju för en grupp och vill göra Dagens Musiktips" så är ni Välkomna att höra av er så får vi se vad vi kan göra.
Spännande värre!
)

Det hela började med att efter upphämtning så åkte vi till ICA Maxi och handlade och det var kul att se vad dom gjort med detta ställe efter ombyggnaden, vart flashigt värre.
Hitta denna tändare som fick mej att tänka på en god vän.

 

Sen åkte vi hem till Farsan och dom, där jag testade den här lite roliga ölen som man sett på reklamen, och enligt mej så finns det ju inget mer metal än flames på en öl burk så det var ju perfekt för en törstig Hårdrockare som jag är.

 

Efter som det har varit lite dåligt med kort på mej så kommer det ett gäng här, och låt er inte luras av bilderna, jag är faktiskt glad på dom.
Här njuter jag då av solen och den kalla ölen, Kevin var fotografen av dom flesta också.


  
  

Senare framåt kvällen så försökte vi få liv i min gamla etanol bil, eller i alla fall motorn, det gick inte så bra för den har nog stått för länge och där med "beckat" ihop, råd och tips mottages gärna.
Och som ni ser på bilden är det viktigt att man har lite starkare prylar som hjälp.
(Don´t drink and drive)


 

Sen lyckades jag fånga denna fina himmel innan vi gick ut med deras hundar för kvälls promenaden.

 

När dom andra gick och la sej så satte jag mej framför datorn för att spela lite poker, och det gick lite halvt som halvt och jag kände att jag behövde lite mer "glid" i spelet och det var ju tur att jag då kunde dopa mej med denna flaska.
Ska också utreda om den fungerar att använda till att förbättra sitt utseende i form av massa silikon inlägg eller liknande.

 

Efter allt detta gav även jag upp och gick för att sova.

Dagen där på så gick vi ner för att bada i den närliggande sjön, efter som både Farsan och Kevin vågade sej i fanns det inte så mycket att tveka över utan även jag byte om och efter mycket om och men hoppade i för att bada.
Efter som det inte finns nått kort på det hela så hoppas jag att dessa två kort bevisar att jag faktiskt var där och badade.

  

Efter det så gick vi hemåt för att bara ta det lugnt och ha det skönt, fick också ett tillfälle att ta kort på igelkotten som bor under deras trappa, han var allt lite söt. eller hur?


 

Som ni själv märkt nu så har jag alltså haft en underbar helg med massor av aktiviteter så jag har inte haft tid eller större lust att blogga, har ens inte tänkt på den så sett.
Vet ju att den finns kvar och sköter sej själv.

Hoppas ni gilla detta inlägg och tittar in snart igen!

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Renée

sv: jag vet :D

2009-08-09 @ 14:43:06
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Alabama

Mysigt inlägg, kul att få se lite bilder!

Gud vilken söt liten kotte-totte :)

2009-08-09 @ 14:57:39
URL: http://alabamabc.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Tack Alabama, tyckte att det var dags för lite bilder för en gångs skull.



2009-08-09 @ 15:07:47
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Låter som en najs helg :)



sv: Förstår att några ändringar behöver göras ja.

2009-08-09 @ 15:32:10
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Hanni

Haha, jadu. Hittade din blogg via Bastardo bara. Och vart nyfiken på dikterna. Så står fast vid det jag skrev sist. Klart du ska! :)

2009-08-09 @ 17:13:20
URL: http://h-a-n-n-i.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

Hanni:okej, bäst att du kollar in flera gånger då, de kanske kommer i framtiden :D

2009-08-09 @ 18:45:20
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vad mysigt det ser ut, verkar som du haft en riktigt bra helg! :D

2009-08-09 @ 22:28:42
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Heyli

VILKEN SÖT IGELKOTT!! :D



haha jo jag var nog liiite lullig där :p

2009-08-09 @ 22:32:42
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Hanni

De ska jag absolut göra! :)

2009-08-09 @ 22:50:25
URL: http://h-a-n-n-i.blogspot.com/
Postat av: SANIBO

nice med lite bilder :D

2009-08-16 @ 17:27:54
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn