src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Legacy Of Hate...

Igår natt fick jag en vision igen, det var samma vision som jag en gång tidigare har fått, denna gång var den starkare och jag var tvungen att lyssna och utföra.
Arbetet förberedes och tankarna for igång i huvudet, orden fick också plötsligt flöda ut på ett tomt pappret likt en ström med vatten på en ökens sand.
Kändes skönt för det var så länge sedan.
Så snart kommer denna vision besannas och med era ögon som vittnen, ingen förvarning eller tid är satt, det kommer när ni minst anar det.


"You can trust nobody except for yourself
The only shade that's beside you
Is the shade of Lucifer
Laughing with a satanic smile
And his friend death
Sharpens his sickle
"

När jag läste dagens inlägg bland bloggarna som jag följer var det massor och bra som vanligt.
Men det som fångade mitt intresse var nog inlägget av Reneé där hon skriver om "Blogg kedjan".
Det går ut på att man listar sina favoriter bland bloggar och skriver detta i ett inlägg eller helt enkelt lånar hennes.
Så här skriver hon bland annat om det hela.
"Satt och funderade idag och kom att tänka på alla bra bloggar man missar. Finns ju en hel uppsjö bloggar, alla har en liksom. Vissa har till och med flera stycken.
Det är svårt som liten blogg att nå ut till alla också så jag tänkte starta en liten kedja.
"


Helt underbart om du frågar mej, jag vart så inspirerad så jag startade denna tjänst som alla kan använda sej av.
Bara att klicka på bilden för att registrera sej.


 

Dagens Musiktips: U.D.O.

Är nästan säker på att jag nämnt denna grupp förr i bloggen men enligt mina anteckningar så är det inte så?
Udo Dirkschneider är det så klart som ligger bakom denna grupp, känd också för att fronta Accept.
Bägge grupperna kör ungefär samma utpräglade stil och det är absolut inget fel på den.
Bandet i sig har jag sett flera gånger live bla. på Sweden Rock Festival men även på Kultur Kammaren här i stan (Norrköping).
Underbart live band och hur denna lilla Udo gång på gång lyckas lyfta ett publik hav är underbart!

Album att kolla in: Animal House, Mean Machine, Faceless World, Timebomb, Solid, No Limits, Holy, Man and Machine, Thunderball, Mission No. X, Mastercutor och Dominator.
Värt att nämna innan vi kollar in en låt med denna grupp är väl att det går rykten om att Accept ska återförenas, dock utan Udo på sång, undrar hur det blir?

U.D.O. - The Wrong Side Of Midnight


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: anake

Jag gillar Udos märkliga röst !!

Finns det nån annan som låter likt honom tro?

2009-08-05 @ 21:46:18
Postat av: anake

Jag gillar Udos märkliga röst !

Finns det nån som låter likt honom ?

2009-08-05 @ 22:06:38
Postat av: SANIBO

haha spännande!

2009-08-05 @ 23:22:10
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn