src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Over The Hills And Far Away...

Idag är jag en stolt Pappa, eller lite mer än vanligt kanske man ska säga!
Det är nämligen så att vi gick till Himpa igår för det var så fint väder.
Vi började som vanligt i den stora poolen för att sedan gå över till barn poolen bredvid, vi hade denna gång med oss en plast fotboll som vi lekte med.
Kevin började också då simma lite själv så att säga, så klart var ju den nu mer mytsombundena batman ringen med också.
Efter ett tag så gick vi upp för att värma oss lite, men en badsugen Kevin ville snart i igen.
Då hoppa vi i den stora poolen och hör och häpna... Han vågade simma där med alldeles ensam.
Jag vart förvånad och glad, men det var mycket skoj att se han så här modig!!
Jag sa också vid ett tillfälle att han simma hundsim och då sa han: -"Det är Zlatan som har lärt mej" (En av Farfars hundar). Undrar vart han får allt i från??

Idag verkar det vara tråkväder så vi kommer nog vara inne och mysa mest hela dagen som det ser ut just nu.

Jag själv mår kanon som ni säkert förstår, man kan ju inte göra annat när man har världens underbaraste son här.

Såg också att min blogg blivit uppmärksammad på bloggen "Billiondollarbaby" alltid lika skoj och tack!

Dagens Musiktips: Se Nästa Inlägg

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

va roligt att han simmade i stora bassängen :)



ja evergrey är mitt andra favoritband, dock inte lika insatt i de som sonata, men bra musik de gör dom!

2009-08-16 @ 23:41:46
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja ja är så nöjd med tavlan! hehe jo vi fick till det rätt bra tycker jag, fattas bara att nåt mer ska upp på väggarna också så.



haha köper du hus lär du nog ha hittat nån som kan fixa de där med inredningen tro du inte? ;) är du inge intresserad av inredning du inte?

2009-08-16 @ 23:51:06
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn