src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

There's A Hole In The Bucket...

Idag när Kevin skulle gå till dagis så ville han ha med sej sin nalle, jag frågade varför och då förklarade han att nalle var lite grinig och inte ville vara hemma så han skulle med och sedan ligga i hans skåp på dagis.

För er som inte känner nalle som jag gör så är det ju så klart en nalle som han haft sedan dag ett och den har hängt med hela vägen, det går nämligen inte att sova utan den och den här nallen har ju så klart tappats och varit med överallt.
Lite som barn programmet "Rädda Joppe - Död Eller Levande" för er som minns det :)

Efter som han har varit med en gång förut i bloggen är det så dags igen för er som inte träffat han än.
Säg nu snällt hej till nalle.
 

Efter dagis så får väl se som vanligt vad vi hittar på men nått skoj lär det säkert bli, ska passa på och mysa och kramas lite extra med Kevin idag för i morgon så... Nä jag vill inte tänka på det än, vi tar det i morgon i stället.

Kolla in Heyli som fortsatt med den nu mer legendariska "Bloggkedjan".

För er som följt med genom min resa i bloggen vet att jag dagligen tar upp musiktips och gjort detta sedan start, det jag tänkte göra nu är att lyfta fram lite annan musik än just "Hårdrocken".
Efter som jag även lyssnar på mer än så.
Så detta kommer nu alltså bli en "Punk Vecka", gammal punkare och anarkist som man är!!

Dagens Musiktips: 23 Till (Wikipedia)
Ett kanske mindre känt band men för det så är dom grymt bra, kommer från Norrköping också vilket är ännu mer ball.
Många härliga låtar med klockrena texter på svenska har dom i sitt bagage.
Får en att tänka till lite extra så att säga och det vet ni ju hur mycket jag uppskattar det?
Hur som helst bör ni kolla in detta omedelbart om ni vill ha lite hedlig punk i era vener!!
Album att kolla in: Allt vad jag vill ha, Nöjd?, Skåpmat, Kryp och Anabola Melodier.

Nu en av min absoluta favorit låt med dom. (Finns live också men valde denna pga. ljud kvalitén)


23 Till - Balladen Om Olsson



Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn - make your own fashion

svar: Eller hur!

2009-08-24 @ 15:26:46
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Micke

sv: Vad skulle det vara för problem med Topblog?? Jag har ingen koll alls på det faktiskt :)

2009-08-24 @ 17:25:40
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Rikki

Sv: ja jag är väldigt nystartad och känner mig lite vilse, både i bloggvärlden och verkligheten för tillfället, därav dålig (obefintlig) uppdatering.

ska ta ett ryck när jag kommer till sverige och få ordning på det.



btw, balladen om olsson är så jävla bra!

2009-08-24 @ 17:38:07
URL: http://stateofdecadence.blogg.se/
Postat av: Rikki

Sv: ja, det ska jag göra. :) tack för erbjudandet.

hehe, nja det är jag som gör allt på de låtarna, men nu har jag ett nytt projekt på gång och har lite folk till det dessutom. luktar ganska mycket At the Gates om det för tilfället. Om vi kommer nånstans med det så vore det kul med en ordentlig sångare. :)

2009-08-24 @ 18:16:42
URL: http://stateofdecadence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn