src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Out Of Space...

Ja jag undrar, jag undrar... Som jag sa igår så är inte catfighten över än mellan Aerime och Nightfall, jag sitter kvar här i min soffa och äter mina bullar och dricker saft.
Aerime har skrivit ett förklarings inlägg för att försöka reda ut de missförstånd som blev.
Nightfall är inte sen att kontra och göra ytligare försök att reda ut från sin sida sett.
Jag vet också med detta att flera av er där ute har skrivit egna inlägg om denna fight och diskution, för att säga och fråga era läsare något.

Kan säga med det att jag är jävligt sugen och kliva upp i ringen och ta mikrofonen och börja tala för er.
Så neutralt som möjligt och lugnande som möjligt.
Jag står nämligen där i mitten och förstår bägge sidornas argument.
Tror också att jag skulle kunna "döda" eller "lugna" ner det hela på grund av flera orsaker.
1. Min ålder
2. Min musiksmak och kanske även erfarenhet.
3. My point of view...
4. Andra ess jag har i rockärmen


Men jag väljer nog i stället bara sitta här i min soffa och titta på.
Men en passning får ni bägge, en favorit i repris.

En cool vespa som jag lätt skulle vilja ha!!

 

Jag menar, mer metal än så här blir det väl knappast???

"It' will be the greatest fight on the earth"

Jag borde ta tag i massor med saker här hemma men jag får se om jag finner orken till det hela.
Går på tomgång för tillfället...

Är det fest i morgon? Det ska jag kolla upp i alla fall, mer om det i morgon!

"Punk Veckan" flyter på och jag har insett att en vecka kommer nog inte räcka för att lyfta fram alla band, hur ska jag lösa detta?

Dagens Musiktips: Dia Psalma (Wikipedia)

Eller Strebers som dom hette till en början.
Underbar musik och Ulkes röst är underbar och sen sänder vi lite extra tankar till Johnny som dog i en bilkrasch 1992.
Många underbara låtar så man kan bara inte lyfta från några utan det mesta är bra här faktiskt.
Att dom beslutat sej att vara aktiva med nya skivor och tuner är så klart imponerande och uppskattat.
Trotts att jag haft tillfällen att se dom live så har det tyvärr inte blivit av.

Album att kolla in: Gryningstid, Efter Allt, Sell Out, Djupa Skogen och Re Voltere.
Detta kan ni ju fundera på... Höj också!

Dia psalma - Luft




Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den är skit rolig :D



åh den där låten är så grymt bra!!

2009-08-27 @ 12:34:40
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: Heyli

fattar inget av ditt inlägg men de vore jävligt coolt om du faktiskt ville ha vespan! de skulle ju liksom visa att du va lite mer än bara en helt vanlig rocker som alla andra som absolut måste visa att dom BARA är rock.. för man måste ju faktiskt få gilla rosa trots att man lyssnar på rockmusik?

2009-08-27 @ 13:34:01
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Rebecca och Heyli:

Det är alltid skönt när folk fattar...

Ni är minsan två klipska brudar.



Bra jobbat :D



Tror jag fick fram en bra poäng också.

2009-08-27 @ 14:19:07
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Heyli

haha jag fattar inte :p antar att de är ironi?

2009-08-27 @ 18:18:53
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: 666AERIME - Hårdrocksbloggen

Catfighten börjar tona ut! Jag har nog lyckats reda ut de flesta missförstånd nu så alla är glada och nöjda. ;)

2009-08-27 @ 22:14:41
URL: http://aerime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn