src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Eternal Echo...

I morgon Fredag är det dags för mig att figurera i en annan blogg, det är Den Lekande Människan som bjudit in och jag nappa så klart, detta blir nu andra gången jag får gästa där så det ser vi fram i mot så klart.

"Well If It Seems To Be Real, It's Illusion
For Every Moment Of Truth
There's Confusion In A Life
"
 

Dagen i dag har varit bra och flutit på bra hela vägen in i mål, det är nog för jag börjar se slutet och ljuset i tunneln som jag länge nog har gått i nu.
Snart kommer jag ut ur den och får kanske andas lite frisk luft och ta nya steg mot nya mål, gå på marken där ingen gått förut.
Ser lite fram i mot det måste jag säga trotts att det viss ovisshet.
Hälften vågat är hälften vunnet har jag hört någon säga så vi får väl se.

 

Med tanke på all kyla och snö som vi har nu så kanske det inte vore helt fel att sitta på en solig strand och ha en kall öl (eller liknande) i handen, fast å andra sidan så är jag inte speciellt mycket för värme heller så jag kanske har det bra ändå?
Men lagom värme kanske vore bra och den där stranden?
Den speciella stranden där man bara kan sitta i flera timmar utan att bli störd, där ska jag sitta och njuta av min kalla öl och tar dom slut så ropar jag till bartendern att han hämtar en ny.

Det kanske vore nått?

Dagens Musiktips: Dropkick Murphys
Första gången jag hörde dom var i en film och då med låten "Shipping up to boston", filmen i fråga är "The Departed" och sedan dess har jag följt dom.
Detta är inte metal eller hårdrock på nått viss men jag gillar det som fan ändå.
Det är lite irländsk musik över det hela och sånt har jag alltid varit svag för.
Rekommenderas varmt både privat och till fest.
Album att kolla in: Do or Die, The Gang's All Here, Sing Loud, Sing Proud!, Blackout, The Warrior's Code och The Meanest of Times.
Låter er resa med dom börja som min.

Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: M i c k a

klockrent musiktips du har idag, är totalt galen i dropkick :D

2009-12-17 @ 18:38:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: SANIBO

hade ju inte varit fel med sen solig strand för tillfället! det var 18 jävla minusgrader här idag och jag trodde jag skulle dö, haha. det går inte vara ute.

2009-12-17 @ 18:56:09
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: M i c k a

haha jajjemen, har varit galen i dem sen jag lirade THP2 :D time to go är med i det spelet. awesome. de har varit favoriter länge.

2009-12-17 @ 18:58:19
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: anake

Det där med sandstrand och värme låter underbart ;)

Vi har -28 grader idag!! Stackars min bil, men den startade fint och tog mig både till jobbet och hem igen :)

2009-12-17 @ 20:15:45
Postat av: Clementina

Här är såååå kallt i Göteborg, ingen snö men det blåser.....hutter, hutter brrrrr.

Jag är ju sån person som så tråkigt gillar "lagom"-väder. Våren och hösten är mina favoritårstider. Inte för varmt och inte för kallt. Men den där stranden såg trevlig ut på bilden. Jag hade kunnat tänka mig den ena stolen där i skuggan, helt klart. Vattnet såg schysst ut med. Ja...

2009-12-17 @ 20:16:05
Postat av: Heyli

härligt att du är dom på spåren, tråkigt att dom tagit ditt namn!!



ja de är inte lätt inte att veta vart ens grejer tar vägen, finns förmodligen mycket mer kopierat där ute som jag inte vet om, men alltid roligt när man hittar nåt :p

2009-12-17 @ 20:45:35
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

ja de va helt underbart alltihopa! och så kul att träffa människor man bara läst om och skrivit med förut :)

2009-12-17 @ 22:07:35
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Nu ligger din gästbloggning uppe! :D

2009-12-18 @ 10:23:16
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: zolyra

Sv: Var tvungen att ställa in Eskilstuna trippen för tredje helgen i rad nu och det här var min sista chans att få träffa min familj och mina vänner. Nu kan jag inte åka förrän runt mitten/slutet av Januari. Det är väl bara att bita ihop och inse att jag inte får se skymten av någon av mina nära och kära nu innan jul, ytterliggare en anledning till att totalt bojkotta denna jävla skithelg!

2009-12-18 @ 11:37:13
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: ILoveMandy

Aaaah, Dropkick... Finns inte mycket som e bättre!

2009-12-18 @ 21:37:41
URL: http://scars.se
Postat av: ällen - | - Feta barn är svårare att kidnappa.

Åh... Dropkick, det är fan aldrig fel :D

2009-12-22 @ 16:56:37
URL: http://tjockisbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn