src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Finntrolls´s Nya Album...

 

Detta är en grupp som jag gillar skarpt och när dom släpper nytt är det självklart att man är där och nosar.
Det nya albumet kommer att heta "Nifelvind" och beräknas släppas 24 Februari 2010 (I Sverige) och bakom ligger Centurymedia.

Låtlistan:

1. Blodmarsch (intro)
2. Solsagan
3. Den Frusna Munnen
4. Ett Norrskensdåd
5. I Trädens Sång
6. Tiden Utan Tid
7. Galgasång
8. Mot Skuggornas Värld
9. Under Bergets Rot
10. Fornfamnad
11. Dråp

Är ganska onödigt att nämna att jag tycker detta ska bli spännande va??
Kommer du kolla in detta album?

Cheers!!

 


Kommentarer
Postat av: zolyra

har inte lyssnat mycket på Finntroll alls måste jag säga, vet inte varför eftersom det jag hört är bra. Får kika in dem lite helt enkelt :)

2009-12-04 @ 13:59:45
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

wow, jag visste inte ens att det fanns ett band som hette finntroll? jag får lite lordi-vibbar.. :S



kanske ska ta och lyssna ändå!

2009-12-04 @ 14:04:00
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

Jag kommer definitivt spana in nya albumet, har nyss fått klorna i Finntroll's musik, och jag gillar dom :D

2009-12-04 @ 14:08:43
URL: http://rockabetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn