src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

F(wh)oreplay...

"Gloriole on your worm eaten head
Foul air escapes your lying mouth
Tyranny throughout the centuries of pain
Blinded zombies followed into the decline
"

 

Idag har jag varit på strålande humör och det höll i sej ända tills jobbet börja flyta på, det fick inte den start som behövdes kände jag och jag började förändras.
Vart surare och surare och det toppa vi så klart med lite vresighet sen var receptet för dagen klar.
Efter frukost någon gång vart jag lite gladare och det hade inget med att göra att jag fick mat i magen som säkert många av er tror nu, nej det var nog helt enkelt bara för det börja kännas lite lättare och så förändrades dagen lite igen, sen gick den mot trötthet men ändå glad.

Det är konstigt hur en dag kan innehålla så mycket känslor tycker jag.

 

Snön den fortsätter att falla från skyn och det kommer bara mer och mer så nu ska den väl få vara här ett tag får man hoppas, det finns inget värre än när det blir blask?
Vädret ska tydligen hålla i sej i det kalla vinter mönster också, det talas till och med om snö kaos?
Ja vi får väl se, personligen tycker jag att vintrarna har blivit mer och mer konstiga.
Förr var det ju mycket kallare och mer snö och vi hade s.k. "Varga vintrar".
Någon som har koll på varför dom kallas så?

Dagens Musiktips: Suicidal Angels
Det är kanske inte så ofta ett grekiskt döds/trash band är bra eller ens existerar?
Men det här absolut ett undantag!
Detta för mina tankar lite till tidiga Sepultura men jag kan ha fel?
Kolla genast in detta über bra band om du råkat springa förbi dom.
Album att kolla in: Bloodthirsty Humanity, Armies of Hell, Eternal Domination och Sanctify the Darkness.
Härligt drag i den här låten måste jag säga.
 
Suicidal Angels - Apokathilosis


Cheers!!


Kommentarer
Postat av: zolyra

Skönt att dagen blev lite bättre slutligen :)

2009-12-15 @ 17:19:44
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

svar: Nejmen tack!

2009-12-15 @ 17:47:35
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: darja

dom var jue faktiskt ganska bra, lite skeptisk var man ju när man tryckte på play med tanke på rötterna deras, men jag vart glatt överaskad.



och sen så rådiggade jag videon :O den var ju fett cool. :)

2009-12-15 @ 18:29:01
URL: http://wilmut.blogg.se/
Postat av: Leena

Var inte kul att köra bil idag du... Phju...

Hamnade precis efter den där krocken med lastbilarna med... Svin halt & eländigt på vägarna....

2009-12-15 @ 18:37:16
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Michalw

Det låter som sagt lite som tidiga Sepultura. Men mest influerat av tysk thrash tycker jag :) Bra är det iaf :)

2009-12-15 @ 19:12:51
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Clementina

Här är det en typisk Göteborgsvinter = blöt snö, blask och slask.

2009-12-15 @ 22:35:49
Postat av: zolyra

Ja visst var det en lite rumpnisse :P



Vet du?! Jag hittade en julklapp från hårdrocks-tomten i brevlådan idag, har du skvallrat kanske? ;P



Haha skämt åsido, tack så mycket, blev riktigt glad :D Sitter och lyssnar för fullt and me like!

2009-12-15 @ 23:45:12
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Haft ont om tid de senaste dagarna. Läser ikapp på din blogg nu - Trist med jobbet, men bra att du försöker se framåt.

-Maybe you're meant to something bigger...?

2009-12-16 @ 11:48:19
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn