src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

One Day We Will Put Out The Sun...

 

I går satt jag och spelade lite Command & Conquer 3 - Tiberium Wars igen och jag har redan kommit en bra bit på vägen.
Då ringde mitt X och sa att dom äntligen var hemma från kryssningen och att hon skulle komma med Kevin, så vi tillbringade kvällen med chips och godis och den sista julmusten.
Det var med andra ord mys på hög nivå.

Tror vi gick och la oss runt 22-23 igår.
Spelade även lite poker på laptopen medan Kevin glodde på film, det var som vanligt en av dessa filmer som man sett 125489414641 gånger så jag kolla till lite då och då bara.

Det har inte gått nått vidare på poker fronten nu ett tag och det är inte alls bra, får försöka vända turen lite där känns det som men jag vet inte riktigt hur, det är nog bara att jag har så mycket annat i mitt liv och huvud just nu som stör mej och när man spelar poker måste man nog vara 100% fokuserad på det man gör.

 

Varje gång jag ska göra ett inlägg här på bloggen väcks en tanke i mitt huvud.
Tänk om jag klickar fel och av misstag klickar på "Ta bort blogg".
Knapparna ligger ju farligt nära varandra, inte sant?
Nästan lite provocerande: "Så ja, kom igen nu din fege fan, jag vet ju att du egentligen vill trycka på den här knappen i stället" känsla.

Vad skulle hända om man trycker på den knappen?
Får man någon varning typ "Vill du verkligen ta bort bloggen?" "Ok / Avbryt"?
Och man vet ju hur duktig man är på att bara klicka på ok knappen utan att läsa, gjort det minst 1000 ggr. i andra sammanhang, farligt inte sant?

Den dagen jag klickar fel och allt raderas kommer jag självdö i rännstenen eller nått liknande.
(Kan ju alltid hoppas på att blogg.se kan återskapa hela bloggen)

Vad gör du den dagen?

Dagens Musiktips: Hammerfall
Power metal band från den anrika staden Göteborg.
Dom har gjort sin beskärda del av bra musik och album, men ändå tycker jag personligen att dom kan vara lite väl mesiga och mainstrem ibland.
Dock så är dom helt klart värda en plats i vår hårdrocks värld.
Kanske även deras maskot "Hector" blir lika stor som "Eddie" som Iron Maiden använder sej av för den nya generationen hårdrockare?
Har du mot förmodan lyckas missa dom så bör dom med andra ord kollas in.
Album att kolla in: Glory to the Brave, Legacy of Kings, Renegade, Crimson Thunder, Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken, Threshold och No Sacrifice, No Victory.
En av mina favorit låtar med dom.

Hammerfall- Hearts On Fire

"Cause seasons change but we are still the same
Even though the cold winds blow, the fire burns inside
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Heyli

du kan vara lugn, man får en varning och måste skriva in lösenord för att ta bort bloggen :) men gör du det då är de kört sen!

2009-12-12 @ 12:38:04
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: zolyra

Haha jo det gjorde jag ju, tänkte dock mer på att inte "döpa" inlägget till det ;P



Den dagen det sker (om det sker) spenderar jag minst en vecka med att konstant och oavbrutet svära med undantag för sovpauser. En hel del nya svordommar kommer uppfinnas, garanterat.

2009-12-12 @ 12:44:07
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Man måste skriva in sitt lösenord om man ska ta bort en blogg. :)



svar: Tack!

2009-12-12 @ 12:49:58
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: zolyra

Jag lovar, jag ska noga dokumentera varje ny svordom och maila dem till dig :D



Videoblogg om svordommarna?

2009-12-12 @ 12:59:09
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: SANIBO

hahahaha! jag också alltid så jävla rädd för den där knappen. tänker ockdå alltid "tänk om jag råkar trycka där. då kommer jag fan dö"

2009-12-12 @ 13:27:34
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Renée

sv: haha ;D

2009-12-12 @ 13:53:44
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Clementina

Den "anrika staden Göteborg", jag kunde inte sagt det bättre själv. Göteborg my hometown, Sveriges bästa och mysigaste och trevligaste stad......tralala.

Tryck inte på knappen och skriv in lösenordet och så.....det blir så trist stämning då.

:)

2009-12-12 @ 14:15:58
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Du vet ju redan om min förkärlek till Göteborg så ja.

Nä jag ska försöka hålla mej borta från både knappen och skriva in lösenord.

2009-12-12 @ 14:25:27
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Rockabetty

Ang. att ta bort bloggen, det är lugnt du måste verifiera med ditt lösenord. Hah,



sv: varsågod :D

2009-12-12 @ 16:35:46
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: Clementina

Precis....för att inte tala om alla fantastiskt trevliga och härliga människor som bor här....inte så att jag vill lyfta fram och belysa någon speciell, oh nej inte skulle väll jag, men så är det. Det vet du ju. :)

2009-12-12 @ 18:31:48
Postat av: Grimgoth

Clementina:

Förstår exakt va du menar det är grymt trevliga människor, minns än när jag var nere och hälsa på grabbarna i Arch Angel så jag förstår vilka du vill lyfta fram där ;)

2009-12-12 @ 18:34:01
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, självklart menade jag ju dem. Vilka skulle jag ju annars ha syftat på? Liksom hallåååå.....

2009-12-12 @ 18:44:28
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

Jag gillar Heeding tha Call, Glory to the brave & Any Means Necessary :)

2009-12-12 @ 20:56:32
URL: http://nevnarien.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn