src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Svaren På Frågestunden...

 

"The answer, my friend, is blowin' in the wind"

Många roliga och kluriga frågor strömmade in från alla möjliga hörn och jag antar att dom som ville frågat har frågat klart?!
Hur som helst här kommer mina svar på era frågor.

Zolyra

Du är tvungen att flytta till ett annat land, vilket väljer du?
Svar:
Norge, trotts att det är dyrt att leva där så tror jag skulle trivas där.
Dessutom har dom ju grymma black metal grupper där som man kanske kan bo granne med?

Finns det något speciellt minne som riktigt värmer när du tänker på det?
Svar:
Har ju fått den här frågan förr, tar några nya minnen som jag har som jag blir glad av då.
När man ger nått speciellt till Kevin och man verkligen ser hur glad han blir, alla våra mysstunder.
Lite tråkigt svar kanske men det var det jag kom på nu och vågade skriva.

Pest eller kolera fråga: Konstant vara iklädd fantomendräkt så fort du lämnar huset eller vara tvungen att lyssna på dansbandsmusik resten av livet?
Svar:
Har inget i mot dansbands musik så sett men hela livet? Fantomendräkt vore coolt att ha på sig också men hela livet?. Tar en kombination då med citatet: "Gör ingenting som jag inte skulle göra men om du gör det, gör det ordentligt!" ;)

Rebecca

Hur gammal är du?
Svar:
31 and counting.

När fyller du år?
Svar:
Den kallaste och mörkaste Februari dag du kan hitta så klart.

Vad ska du göra på nyår?
Svar:
Supa skallen i bitar och hoppas på ett bättre 2010?

Hur gammal är din son?
Svar:
5 and counting

Är du i ett förhållande just nu?
Svar:
Ja, med bloggen och er. Annars inte vad jag vet om?

Vad gillar du för typ av tjejer?
Svar:
Metal, snygg, hjärna, vet vad hon vill, kan svara för sig osv. skitsvår fråga för det varierar nog lite?

Har du någon tatuering?
Svar:
Nej, det finns faktiskt hårdrocks killar utan, undrar om man är den enda?

Hur lång är du?
Svar:
Från golv till huvud ca. 1.78 skulle jag tippa på. 

Vilken är den bästa film genom tiderna enligt dig?
Svar:
Vägrar välja en utan hänvisar till tidigare frågestunder ;)

Renée

Om du fick spendera 100 papp på 1 timme - vad skulle du köpa/göra då?
Svar:
Känns som en timme inte kommer räcka till så jag sätter in pengarna på mitt konto så jag kan sedan spendera dom i lugn och ro.
Skulle jag inte få det så skulle jag försöka köpa så mycket som möjligt av sånt jag skulle vilja ha.
Exempel: Cd´s, DVD´s, TV, Soffa, Dator, Öl/Sprit/Whiskey and so on.

Vilken är din favoritöl?
Svar:
Den jag håller i handen för tillfället? annars slår mitt hjärta för Norrlands Guld, men den har jag nog inte druckit nu på evigheters evighet.

Vilken komiker gillar du bäst?
Svar:
Har faktiskt dålig koll på sånt, kan ens inte komma på några namn på några... Magnus Betnér är nog den enda jag kommer på nu, men han är absolut inte rolig hela tiden utan from time to time.

Clementina

Vilket av följande tre alternativ väljer du?

-Vara instängd i ett mörkt rum i tre dagar och lyssna på Kicki Danielssons "Bra vibrationer" på repeat.

-Grovhångla non stop med Christer Sjögren i tre timmar.

-Att varje dag i tre veckor äta 1 kg lutfisk.
Svar: Det översta.

Om du var kvinna för en dag vilka tre saker skulle du se till att uppleva den dagen (du får inte svara onanera, klämma dig själv på brösten eller ha sex med Brad Pitt)?
Svar:
Jag skulle ta med mig en eller flera flaskor rödvin till mina väninnor och njuta av allt skvaller som förekommer på en tjej-middag, allt skulle spelas in så jag kan blogga om det eller släppa en bok om det.
Sen skulle kvällen så klart avslutas som alla tjej-middagar, dvs. med het och intensivt lesbiskt sex.
Och for the record skulle jag aldrig som man eller kvinna ha sex med Brad Pitt då han är överreklamerad i mina ögon.

Vilket av följande tre yrken väljer du att arbeta med:
- Bibliotekarie
- Fotvårdsterapeut
- Psykolog
Svar: Psykolog, fått för mig att det är ett spännande yrke som skulle passa mig.

Vilket av följande alternativ väljer du:
- Göra en ironman (springa typ 3 mil, simma 3 km, cykla 30 mil ca, långt i vilket fall) med krav på en hyfsad tid annars får du böta 100 000.
- Klippa av dig håret i en Gustav Wasa-frisyr och tvingas ha det så för gott.
- Att varje dag i tre timmar stryka omkring i Norrköpings centrum klädd i en rosa, tajt plyschdräkt, vita pumps och håret flätat i en fiskbensfläta.
Svar: Gustav Wasa frillan, då får jag fortfarande vara långhårig, sen skulle folk säkert efter ett tag tycka det var en cool frilla eller så får man hoppas.

Du tvingas byta namn från Christian till ett annat, välj något av följande:
- Barbro
- Gert
- Walltraut
Svar: Walltraut, det låter tyskt och sen får det räcka som motivering.

Lisa Bjernhagen

5 bästa band just nu?
Svar:
Kittie, Cheap Trick, Kataklysm, Suicide Silence, Suicidal Angels. Kan lägga till flera men i kort så kan man säga att jag blandar nytt med gammalt.

Vad vill du helst göra i ditt liv just nu?
Svar:
Just nu vill jag äta sen skulle jag vilja ligga nära en varm kvinnokropp, annars skulle jag vilja börja jobba igen så jag kan få ordning på livet.

Drömyrke?
Svar:
Jag vägrar så klart ge upp Rockstar drömmen trotts att det säkert är försent?

Resor?
Svar:
Las Vegas är nog det jag vill helst, annars får det bli till alla festivaler och annat i sommar.

Elena

Vad är enligt dig mest metal?:
1. Att köra en snöplog full
2. Att shotta vodka våldsamt skrikandes i solnedgången
3. Att lyssna på metal och headbanga på sitt rum helt ensam.
Svar: nr 3, för det visar på att man vågar vara sig själv och inte bry sig om vad andra tycker och tänker, lite precis så är ju faktiskt musiken också.

Hoppas nu att alla vart nöjda med sina svar nu.
Bloggen kommer fortfarande vara modererad då jag gillar detta tillstånd.

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: lisa bjernhagen

intressant :)

2009-12-30 @ 16:18:41
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: ROCKABETTY

Roligt att veta!

2009-12-30 @ 16:28:17
URL: http://rockabetty.blogg.se/
Postat av: billiondollarbaby

"Vad är enligt dig mest metal?

1. Att köra en snöplog full."



HAHA, själva grejen är väl inte så metal,

men att verkligen LYCKAS med det, det är

en annan sak!

2009-12-30 @ 19:10:50
URL: http://billiondollarbaby.blogg.se/
Postat av: Clementina

Bra svar. Hett och intensivt lesbiskt sex efter alla tjejmiddagar....jaja, in your dreams förstår jag.



Brad Pitt överreklamerad....no no, det säger du för att du är man. Har du sett Fight Club....mmm, Höstlegender..suck, Troja....ojojoj..... ;)



Oh, Grimgoth förvandlas till Walltraut med Gustav Wasa-frisyr.....jag kan knappt vänta tills du lägger ut bilder på det. Hot....yes.... :)

2009-12-30 @ 21:54:51
Postat av: Rebecca

bra svar :)

2009-12-30 @ 22:54:39
URL: http://rebeccajensen.blogg.se/
Postat av: anake

Håller med dig ang Brad Pitt ;)Förstår inte varför folk tycker att han e snygg..... huvva :)

2009-12-31 @ 08:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn