src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

This Will Never End..

"Impossibility is fading
Sky is open finally
We've been waiting so long
Oh, we've been waiting so long
So shall I learn from experience
Forever as long as life endures
"

 

I natt hade jag en konstig dröm igen känns det som.
Den var mycket starkt erotisk men ändå så pendla den till nått annat då och då som jag inte riktigt minns, minns att jag såg bilden av msn och jag hade 11 mail, vad det nu ska betyda.
Jag vaknade till av ett ryck för jag hörde testbilds ljudet från tv´n och insåg då att jag somnat på soffan.
Sträckte mej för att sänka ljudet och byta kanal, kom i mot ölburken som stog på bordet, det var lite kvar i den men det var inte så farligt.

Sedan somna jag om igen och natten fortsatte.

När jag vaknade upp i morse kände jag mej lite seg och är väl det än kan man säga.
Är hungrig och varit det ett tag nu så jag borde äta så jag får lite energi i kroppen igen.

Är lite normal Söndags stämning kan man väl säga.

Vad ska man äta idag? Fan, hatar och avskyr detta beslut varje dag.
Ska jag laga nått eller slarva?

Känner jag mej rätt lär det bli det sistnämnda fast jag egentligen inte har råd med det.

Hur som helst har jag suttit här nu länge nog så jag överger er nu.

Dagens Musiktips: Mayhem
När man snackar black metal ingår denna grupp som en självklarhet enligt mej.
Det är en grupp som har hållt på länge nu och var bland dom första.
Underbar norsk black metal taget ur dom mörkaste skogarna.
Det är ren och skär kärlek.
Album att kolla in: Deathcrush, De Mysteriis Dom Sathanas, Wolf's Lair Abyss, Grand Declaration of War, Chimera och Ordo Ad Chao.
Nu till en av deras underbara låtar.

Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen

Åh, mayhem... gillar verkligen inte deras liveframträdanden :s

2009-12-06 @ 15:06:45
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Erotiska drömmar... hmmm... vad hade du egentligen tittat på, på tv:n innan du somnade... =)

2009-12-06 @ 15:30:28
URL: http://www.denlekandemanniskan.com
Postat av: Michalw

sv: Japp, ägg är bra mat :)

2009-12-06 @ 15:57:20
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Clementina

Ja, hur tråkigt är det inte att komma på vad man skall äta. Sjukt tråkigt enligt mig som hatar köksbestyr.

Hoppas du piggnar till snart då.

2009-12-06 @ 16:03:50
Postat av: anake

Låter som en väldigt trevlig dröm... ;)

Håller på med min middag nu...ugnsrostade rotsaker med fetaost och stekt lax samt kall örtsås...ska jag skicka lite till dig ?

2009-12-06 @ 16:44:47
Postat av: Heyli

säg du de! jag ska boka metaltownbiljetter jag så de är gjort så kan man bara längta sen ;)

2009-12-06 @ 18:27:45
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Heyli

"dessutom så delar dom upp i "Tidigare inlägg / Nyare inlägg" om det är för mycke i den kategorin." de va ju precis det jag skrev om :p ska absolut höra av mig om jag kommer på en lösning, ger mig inte än! :)

2009-12-06 @ 19:05:37
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn