src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

To Forgive Is To Suffer...

"I toss and turn I can't sleep at night"
 

Igår var en sån där natt igen, jag somnade till lite i soffan framför tv´n och vaknade till av ett ryck.
Bestämde mej då för att gå in till sängen, men det var då det hände.
Jag inte kunde somna utan jag låg där och vände och vred på mej.
Vaknade upp ganska halv fräsch ändå tycker jag då det kändes som jag inte alls fick någon sömn alls utan bara låg halv vaken.

Skapligt irriterande måste jag säga.

Innan på kvällen tog jag mej lust och tid att mysa ensam med ett svart ljus på mitt vardagsrums bord.
Lät tankarna flyga i väg och bara leva ut till sin riktiga natur.
Det var härligt att vara där för en stund och vara den man verkligen är.
Passade på att knäppa några kort i samband med detta som jag tänkte bjuda på.

Hoppas det uppskattas.



 
 
   
Ibland när jag skriver här måste jag säga att jag glömmer bort mej lite, tror ibland att det är bara jag som läser eller skriver för blinda ögon.
Så är ju inte fallet utan ni ser och tolkar dagligen min blogg.
När ni dessutom kommenterar och gör det glatt och uppmuntrande är det extra skoj.
Denna gång var det även lite små kaxiga kommentarer, men jag får ju skylla mej själv efter som jag bjöd upp till dans.
Nu får jag stå mitt kast och kanske öppna portarna till det mörker som jag länge levt i.
Att ni sedan säger att jag inte skrämmer er så lätt är så klart mera roligt.

Dagens Musiktips: Dream Evil
Det här är en grupp som jag hörde första gången nere på Sweden Rock Festival då någon spelade det på en bandare.
Jag föll pladask redan då och har sedan dess följt dom, att dessutom senare fått sett dom live på hemmaplan är så klart också en stor ära.
Det är en svensk power metal grupp som har melodier och texter som slår hårt rakt in i hjärtat.
Dessutom har sångaren en grym röst som lyfter det hela till ännu högre nivåer.
För bövelen kolla in denna grupp direkt!
Album att kolla in: Dragonslayer, Evilized, The Book of Heavy Metal, United, Gold Medal in Metal och In The Night.
Lyssna så underbara dom är!

Dream Evil - Blind Evil



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: anake

Va mysigt det ser ut med ditt svarta ljus... ;)

2009-12-01 @ 19:37:05
Postat av: anake

Härlig låt.....och han har verkligen en maffig röst ;)

2009-12-01 @ 19:43:13
Postat av: Heyli - Vinn armband med din egen text!

absolut, älskar att fixa fint :)



är ju asmysigt att tända ett enda ljus och bara sitter och fundera, och spela massa hög musik :)

2009-12-01 @ 20:30:29
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Clementina

Är det Freddie K på översta bilden? Minns att jag såg den första filmen med honom hemma hos en cool kille på skolan när jag gick på högstadiet. Jag tyckte filmen var jätteläskig men det vågade jag inte säga till honom.....:D....för att inte uppfattas som mesig. Han var ju faktiskt två år äldre än mig.

Jaja, bara en parentes.

Du ser ut att ha det lite mysigt på bilderna....men du ser lite fundersam ut!

2009-12-01 @ 21:04:16
Postat av: Anonym

anake:

Jo det var nice.



Clementina:

Visst är det Fred Krueger på bilden, intressant story.

2009-12-01 @ 21:13:26
Postat av: Heyli - Vinn armband med din egen text!

hehe absolut de ska jag göra ;)

2009-12-01 @ 21:18:50
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: SANIBO

älskar bilderna baby :)

2009-12-01 @ 22:35:51
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Emmelist

varsågod !! :D kommer självklart fler gånger :D



jag gillar din blogg. jag gillar dig. jag gillar allt här på din blogg. YOU ROCK!



KRAM!

2009-12-01 @ 23:15:32
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Kalle

Skönt att du tar upp Dream Evil. Med Nicke som frontar finns det fan inte mycket som slår dom live. Det skulle kunna vara Sabaton då kanske ;)

2009-12-04 @ 08:32:01
Postat av: Marita

Den fastnade jag för..tummen upp

Trevlig kväll!!!

2009-12-05 @ 19:22:50
URL: http://browneyesgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn