src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where Can We Go From Here...

"The more I see - the less I believe
The more I hear - the less I care
This world we've created, has left me cold
This world is sedated, dying in it's sleep

I feel nothing
"

 

Här står jag framför porten som ska leda mej vidare i livet, jag vet inte vilka äventyr som väntar bakom den eller vilka miljöer jag kommer att befinna mej i.
Med osäkra steg kommer jag sedan att gå vidare, trevande som ett barn som går för första gången.

Det ända jag vet är att jag kommer att orka och våga.
Focuserad på målet där framme så kommer jag vidare med hjälp och stöd.

Jag har både kraften och viljan inom mej, inget får krossa mej nu.

"Second to none
Look at what we've become
A pathetic excuse for life
"

I dag klev jag in på jobbet med lätta och starka steg och hela dagen har gått i detta mönster.
En del intressanta diskussioner har man haft vid frukost/middags bordet och ibland på andra ställen med så klart.
Lite udda känns det för Kevin är nu en sväng hos sin mamma för kryssning och borttagning av gipset.
Kan tänka mej att det ska bli skönt för han att få ta bort det.
Följs planen så kommer han hit igen på Fredag så vi får en underbar helg i hop.
Sen kommer jag tyvärr inte se han på ett tag, men jag vet att han kommer ha det kanon.

Själv planerar jag framåt och drar upp lite riktlinjer privat och gällande bloggen i vanlig ordning.

 Dagens Musiktips: Fatal Smile
En sleaze rock grupp av kaliber enligt mej.
Att fått sett dom live är så klart mej en ära.
Kan avslöja att grabbarna i bandet är riktigt trevliga dessutom.
Absolut ett band för dej om du gillar denna typ av musik!
Album att kolla in: Beyond Reality, Hollywood Hairspray Vol. 2, Neo Natural Freaks och World Domination.
Bara kolla in detta!


Fatal Smile - S.O.B
"I live my life in the fast lane
So don't you stand in my way
"

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

Inget kommer krossa dig, du klarar allt! :)

2009-12-09 @ 18:58:25
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: zolyra

Skön inställning där, klart du klarar det! :)



Ahh, Fatal smile, Alex (basisten) känner jag lite, var också och kollade på Fatal Smile när de spelade på Balsta i Eskilstuna för några månader sedan.

2009-12-09 @ 19:07:40
URL: http://zolyra.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: Jag har läst dina texter och klart det vänder snart, och att du orkar. Är så svårt i sådana tider att fokusera på att just försöka, men du har säkert 'stöd' också :) och ingen orsak!

2009-12-09 @ 19:13:50
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: anake

Det låter både läskigt och spännande ;)

Men du fixar det !!

2009-12-09 @ 19:19:59
Postat av: Grimgoth

anake:

Det är det nog också? hehe

får hoppas på det iaf.

2009-12-09 @ 19:28:44
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fatal Smile är riktigt bra! Har lyssnat på dom ett tag nu och är glad att jag får chansen å se dom live i mars :)

2009-12-11 @ 12:48:54
URL: http://wilmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn