src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

World Of Lies...

För den som vill kan nu läsa min gästbloggning hos Den Lekande Människan.
Det vart riktigt bra måste jag säga.

"And now I might as well be the man in the moon
I am watching but you don't seem aware
"

 

När ni vaknar upp i eran troligen varma och sköna säng och undrar vad klockan är och funderar på att ligga kvar lite till för att njuta.
Så kan ni väl skänka mig en tanke för då har jag troligen varit på jobbet ett tag.
Du har gissat rätt, det är helg arbete som gäller och det blir ju så klart fina pengar och dom ska verkligen krama ur den sista droppen av oss innan jul och annat.

Men jag ser det hela med positiva ögon.
Fick konstiga blickar idag på jobbet då jag sa att det skulle bli skönt att jobba i helgen för då slapp man planera den och man visste vad man gjorde.
Jag undrar varför?

 

Det känns som blixten slog ner i mig idag och jag vart laddad, det kan ha varit Fredags känslan som hälsa på?
Det känns härligt just nu, allt bara flyter på och jag glider med.
Inspirations nivån är hög och jag har nått att se fram i mot känns det som.
Det är vid såna här tillfällen jag önskar ni kunde vara med mig mina kära underbar läsare för då skulle ni kanske förstå det hela bättre, det är nu som jag är som bäst!

Iám on fire baby! Smoking hot!

Funderar på att försöka ta lite kort på mig för att försöka visa vad jag menar, men jag lovar som sagt inget.


Dagens Musiktips: Cheap Trick
Det här nog ett sånt där band som många kanske inte tänker på eller helt enkelt missar.
Men dom har faktiskt gjort en del rockiga låtar och det är jäkligt bra
Det är bara att börja frossa i denna grupps många verk.
Album att kolla in: Cheap Trick, In Color, Heaven Tonight, Dream Police, All Shook Up, Found All The Parts, One on One, Next Position Please, Standing on the Edge, The Doctor, Lap of Luxury, Busted, The Greatest Hits, Woke Up With A Monster, Special One, Rockford och The Latest.
Nu flyger vi iväg med våra mäktiga vingar!

Cheap Trick - Mighty Wings
 



Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Clementina

Låter bra det att du är på gott humör och känner fredagsfeeling. :) Ta nu lite kort också, det är kul.

2009-12-18 @ 21:33:08
Postat av: Emmelist

tack :D vi är alla heta :D

2009-12-18 @ 23:12:30
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Stort tack för gästbloggningen! Det är kul med lekland!

2009-12-22 @ 14:27:46
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn