src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

All That Remains...

Jaha då har man vaknat till liv efter gårdagen, känns som vilken dag som helst idag, blir sällan eller aldrig bakfull :D
Finns inte ord för vilken trevlig dag det var igår allså!
Kul oxå att få se och träffa lite back in the days polare och att de funka i hop med nuvarande polare och folk.
(Inte för att jag var orolig för det men endå)

Micke var sist kvar på plats och ville oxå ha med mej ut men jag hoppa det efter som jag var trött och sliten dessutom va ju klockan rätt sent, men alltid kul att få frågan iaf.

Idag blir det film och snart ska jah köpa en pizza... Ut i snön och gå allså.
Inget man ser fram i mot men vad gör man inte?
Sitter nu och är as hungrig så!

Dagens musik tips blir oxå gruppen: Britny Fox de rockar på rätt bra faktsikt!!

Nä nu hungrar jag ihjäl här så nu ska ja beställa pizza å sedan ut i snön :D

Jag spela poker som jag sa igår oxå som jag sa i Something Good... och höll på och somna men vann gjorde jag endå :D

♥ ♦ ♣ ♠

Sen får vi inte glömma att jag kanske snart ska börja spela Command And Conquer 3 - Kanes Wrath snart oxå



Nu har jag lagt in spotlight i min blogg oxå och undrar genast hur detta funkar.
Spännande iaf, tror dock ingen kommer använda det men endå :D
Intresserad? läs HÄR

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn