src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

And When He Falleth...

Ja gott folk, så sitter man här igen...måste säga att jag lider lite av "blogg torka" just nu, är för mycke i mitt huvudet.
Som igår när jag va ute så kom jag på och gick och tänkte på saker man kunde skriva om, och jag såg hur jag skulle skriva om osv osv...
Men NU idag... Det är öken och de jag kom på är som bort blåst.

Har inte riktigt tiden heller känns det som för just nu skulle jag vart hemifrån liksom.
Men iaf...
Film tips då: The Masque of the Red Death det är en av mina favorit filmer faktiskt.
Den är så bra och sen gillar jag ju Vincent Price oxå, för er som hört intot till Number Of The Beast vet oxå vilken cool röst han har.
En dialog som är i filmen som är lätt hop klipp dock av gruppen som använder sej av den är juh förbaskat cool.
Theatre of Tragedy - And When He Falleth (Album: Velvet Darkness They Fear) där hittar ni dialogen från filmen.
Jasså? du vill kunna läsa den oxå? Jaha! Du vill oxå att jag fixar det åt dej?
Slå på den låten oxå och vänta tills: 04:05
Inga problem:

[Male Voice] 
That cross you wear around your neck;
is it only a decoration, or are you a
true Christian believer?

[Female Voice]
Yes, I believe - truly

[Male Voice]
Then I want you to remove it at once!
- and never to wear it within this castle
again! 
Do you know how a falcon is trained my
dear? 
Her eyes are sown shut. Blinded temporarily
she suffers the whims of her God patiently, until
her will is submerged and she learns to serve -
as your God taught and blinded you with
crosses.

[Female Voice]
You had me take off my cross because it
offended....

[Male Voice]
It offended no-one. No - it simply appears
to me to be discourteous to... to wear
the symbol of a deity long dead.
My ancestors tried to find it. And to open
the door that seperates us from our Creator.

[Female Voice]
But you need no doors to find God.
If you believe....

[Male Voice]
Believe?! If you believe you are gullible.
Can you look around this world and believe
in the goodness of a god who rules it?
Famine, Pestilence, War, Disease and Death!
They rule this world.

[Female Voice]
There is also love and life and hope.

[Male Voice]
Very little hope I assure you. No. If a god
of love and life ever did exist... he is long
since dead. Someone... something rules in his
place.

Jag får personligen rysningar varje gång...
Jaha, nähä...

Nu måste ja ge mej av men hoppas mitt tips gjorde nytta iaf....

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Natha

Aaah, bloggtorka kan handa den baste. Men aldrig mig, mwaha;P

2009-02-10 @ 16:38:55
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Micke

Svårt att förklara, men du hittar väl själva koden till ikonen du vill ha? Den ska in i kodmallen. Jag har den under länkar.



Tack för feedbacken :) Jobba på med bloggandet du med :)

2009-02-10 @ 18:38:11
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn