src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

He's Back (The Man Behind the Mask)... Part III...

Hittade nyss detta....

Ledgers fans vill att Jokern begravs.

Heath Ledgers fans vill att karaktären Jokern helt tas bort från kommande Batman-filmer. Ingen kan göra Jokern bättre än Heath Ledger, tycker fansen, som startat en protestlista som de ska lämna till filmbolaget.

Heath Ledgers fans vill att Batman-karaktären Jokern får gå i graven tillsammans med sin senaste gestaltare. Ingen kan göra Jokern bättre än just Heath Ledger, tycker fansen. De har nu startat en protestlista där de kräver att filmbolaget Warner tar bort karaktären helt från framtida produktioner.

- Vi tycker att Heath förtjänar den här äran. Han är den ultimata Jokern, säger en av sajtens upphovsmän Fer Barbella till CNN.

Fansen startade i förra veckan nätsajten "The ultimate Joker", där de uppmanar folk att gå in och skriva under protestlistan. Hittills har över 13 000 underskrifter kommit in, men först när de är fler än 50 000 kommer fansen att lämna över listan till Warner.



(Källa)

Jag Håller med där faktiskt lite, dock är det en av mina favorit karaktärer så jag är kluven...
Heath Ledgers: R.I.P

Framtiden får utvisa hur detta ämne och filmer blir, ser iaf fram i mot dem hur eller hur....
Dock får de fixa till Batman´s röst för den har vart FÖR överdriven i de sensate filmerna, funkar faktiskt med vanlig röst FAST han är Batman och inte Bruce Wayne, skillnaden tycker jag ska allså inte vara så stor röst mässigt.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

Håller med där, har de aldrig haft med Penguin i filmerna eller var han bara i den där gamla serien?? Den som f.ö. var asbra :)



Klar du kan skriva om lite udda musik(för att vara hårdrockare i alla fall) som du lyssnar på. Jag tror faktiskt att det kan vara lite så att många tror att vi är rätt inskränkta, vilket vi inte är. Dags att visa det kanske :)

2009-02-13 @ 16:18:37
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Aha, du ser vad kass jag är på sånt ibland. Jag ser inte mycket superhjältefilmer, det märks kanske haha

2009-02-13 @ 16:23:42
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Naths

Ha ha, minns nar jag och ett par polare sag senaste Batman pa bio. Fick verkligen en skrattattack nar Batman kom in i bilden, eller snarare - rosten kom in i bilden. Jaklar vilken bas. .

Och nja, gillar ingen speciell Joker. Bade Jack och Heath ar bra pa olika vis. Sa ar jag val kanske lite for nostalgisk i manga fall.

2009-02-13 @ 18:22:53
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Micke

Ok, visste inte det om TS :)



Batman har jag väl helt enkelt inte haft intresse att kolla vilka skurkar som varit med. Men Jim och Arnold minns jag :)

2009-02-13 @ 19:59:24
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

håller med om rösten... det om jokern vet jag inte.. han var ju sjukt bra men han var ju inte bara den rollen!! ge han en staty istället! det löftet lär inte hållas för alltid heller...

Vad händer för dig denna fredagen den 13 då??

2009-02-13 @ 21:16:16
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Micka

Jag håller med dig där om Batmans röst :P den låter bara löjlig.



däremot håller jag inte med om heat grejen och jokern, tycker heath har gjort sjukt mycket bättre film, som Brokeback Mountain , candy, A Knight's Tale osv, tycker det är lite synd att alla kommer ihåg honom som jokern mest.

2009-02-16 @ 16:05:12
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micka

Mycket möjligt, men synd på en bra skådis, han var j så grymt duktig :O

2009-02-16 @ 16:12:54
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Den Lekande Människan

Heath Ledger gjorde rollen riktigt, riktigt bra. Men man kan ju inte hålla på och låta karaktärer försvinna bara för att en skådis gjort dem bra. Det är ju varje skådis plikt att göra en så bra tolkning som möjligt.

Skulle Bondfilmerna upphört bara för att Connery var bra (min chef skulle i och för sig tycka det...) och ingen annan skulle fått chansen att göra dem bättre? Jag njuter av både Moore, Brosnan och Craigs (m fl) tolkningar, fast ur andra perspektiv.

2009-02-16 @ 23:52:48
URL: http://www.denlekandemanniskan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn