src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Is There A Better Way...

Igår att jag och pilla lite här på min blogg och la till lite mer härlig info så de ser snyggt ut + att jag regga mej på bloglovin som är jätte bra om man ska följa bloggar.
Man kan via den prenumerera på olika bloggar för då ser man exakt när folket uppdaterat osv...
Rekomenderar det, hoppas oxå i och med detta att det kanske ska rammla in lite fler/nya läsare.
Det är inte så många just nu enligt statistiken här iaf, men jag är glad för att jag har några alls så, tack för att du läser min blogg!!

Igår var de bara soffläge å slappa höll på och somna flera gånger och ibland gjorde jag nog det oxå.
Kolla på hockeyn igår oxå och efter som Tre Kronor vann med 4-0 mot Finland Så det vart en seger för Tre Kronor i LG Hockey Games, härligt är juh det!

Idag blir det full rulle faktiskt...
Orkar inte gå in på allt där men de blir full rulle och hoppas på de går smidigt oxå!

Ville tipsa alla oxå om att gå in och läsa Mickes blogg idag för han har lagt ut ett kort från förfesten när jag är på bus humör :)
i inlägget "Seeeg!!!" hittar ni det och klicka HÄR så kommer du till hans blogg oxå.
Fick mej att komma ihåg oxå hur roligt det faktsikt var :D

Fick oxå filmtips på förfesten, så tänkte oxå tipsa er om det: Trick or Treat får se om man kan lyckas få tag i den då.
Verkar lite kul faktiskt!!

Nä nu ska jag nog kolla på Made In Sweden (Inte porrfilmen allså utan serien)
Sen kände jag oxå att jag har inte så mycke att skriva idag...

Följ min blogg med bloglovin

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, det låter som en bra idé med, utom ölen. Dan efter vill jag helst inte ha öl hehe



På tal om Bloglovin så kan du fixa en ikon med, så man bara behöver klicka på den om man vill adda din blogg :)

2009-02-09 @ 15:25:43
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Kortet ja, ja jag tyckte att det vore kul att ta med det med även om jag blev något bortgjord haha. Men man måste ju bjuda lite på sig själv i alla fall :)

2009-02-09 @ 15:33:52
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn