src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Metal Heart...

Eller Love Is The Ritual...
Var faktiskt svårt att välja titel idag för denna dag då jag hade 2 så det får vara en under titel/rubrik.
Inga otäcka grejer hände igår utan jag hade en underbar dag...
Idag är det oxå Valentiene´s Day (Alla Hjärtans Dag) så idag går mina tankar till ALLA NÄRA OCH KÄRA!
Lite extra tankar sänds till en speciell person idag oxå... massa pussar :D

Dagen till ära fixa jag till en bild oxå...
Själva hjärtat är från Accept - Metal Heart men resten är av mej för att flasha till de hela.
Tycker symboliken är bra, man är ju Metal Heart, dvs brinner för metal musiken, sen ser jag oxå en annan som är att man är Metal Heart ibland oxå för att skydda sej mot visa känslor/situationer.
Nu kommer bilden till ALLA ER SPECIELLA!!


Idag ska Kevin och jag på bio, hans första besök så blir att dokumentera det med lite kort väl på plats så klart, vi ska iaf se Bolt, hela går dagen "tjata" han om att vi skulle gå på Bio och det första han sa i morse var att "Idag ska vi gå på Bio Pappa!!"

Kolla in min blogg statistik igen oxå, den har legat fast vid viss nivå för utom dagarna 2009-02-11 + 2009-02-13 för då dubbla den nästan, undrar vad som gjorde det?
Lägger inte så mycke tanke bakom men endå så undrar man ju, är ju intresserad av att veta vilka dessa läsare är, en del vet jag redan men de "andra".
Är iaf glad så länge inte besökar antalet är på 0, då är de lika bra att lägga ner känns det som :))

Snart kommer jag oxå släppa lite udda låtar som jag lyssnar på och diggar till 100%, med udda låtar menar jag för att vara Hårdrockare typ :)
Som Micke sa: "Jag tror faktiskt att det kan vara lite så att många tror att vi är rätt inskränkta, vilket vi inte är. Dags att visa det kanske :)"

Så en sån lista kommer här inom kort, planen och låtarna är redan här så :))

Nä ni detta får nog räcka för idag...
Har ni läsare nått i mot btw att jag slängde ut flera korta inlägg efter det vanliga långa igår?
Nått jag ska göra om??

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Naths

Du borde inte vara sa fixerad vid blogg-statistiken.



Nope har inga requests.



Ha en bra hjartedag, det ska iaf jag ha. G'Day !

2009-02-14 @ 18:00:16
URL: http://typhoid.wblogg.se
Postat av: Micke

Korta inlägg lite då och då är kul att läsa det med :)Många kör på det..

2009-02-14 @ 18:54:56
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Fast dem kan man ju få utan att ha förhållande, dessutom tar jag det som en självklarhet som knappast behöver nämnas ;)

2009-02-15 @ 10:47:09
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är svårt sånt där. Hockeygubbarna tror jag inte man får så mycket för. Men två-gångaren kanske om den är i bra skick. Försök hitta såna på Tradera och se vad de går för

2009-02-15 @ 11:40:01
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn