src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Sad To See Your Sorrow...

Igår som sagt så ominstallerade jag XP på min dator, nått som verkligen behövdes då det var 2005 sedan jag gjorde det.
Tid? Installations tiden + installation av ljudkortets driv rutin så hade vi en fungerande dator :)
Det som tog tid sen var att fixa in alla program och andra "tillbehör" som man behöver.
Vart lite orolig först när en av mina diskar inte följde med men efter installation av en raid-driver så är den med och vill leka och tur är det för det är min största disk :)

Men nu är allt klart faktiskt och återställt, sammanlagt tog de allså EN dag.
Lite skillnad mot när man satt med en polares + Xéts dator som tog ca 3 dagar var.
Massa strul pga av många olika skäl :/
Dock löste jag dem... Dator problem? anlita mej, jag är billig i drift :)

Testade oxå tipset som jag skrev om ang. msn smileys i mitt inlägg: "It's A Long Way To The Top (If You Wanna Rock N Roll)..." Funka kalas bra, lite jobbigt att lägga till dem när de heter så knas som t.ex TFR1AF1, men nu har jag självklart kommit på ett smidigt sätt att lösa det med, så det ska ja sedan ägna min dag åt faktiskt.
Gjorde lite igår men sedan orka jag inte.

Bara för att nämna kort så gick det bra på Pokerstars igår oxå. :))

Sedan så går denna låt till DEJ hoppas att du fattar vem du är men ja det är du F...
Styx - Crystal Ball

Annars då? Jo tack det är synd att klaga, pga att jag fixa och dona med datorn igår så "slapp" jag oxå på så sätt sakna och tänka på Kevin som jag brukar göra för jag brukar vara skit nere då och bara vara apatisk.
Dock så fanns han ju i mina tankar ändå men de kanske ni fattar, underbarare kille får man leta efter!!

Ville oxå påminna er gott folk om att det går jätte bra och fråga mej om saker jag skriver om här om ni är extra nyfiken på nått, efter som det inte hänt än så antar jag att jag är klar som korv spa.
Dock tycker jag att det alltid är bättre och fråga och undra om saker och på så sätt få svar/fakta istället för att dra egna förhastade slutsatser.
Är som jag brukar säga faktiskt :"Ställer man inga frågor får man oftas inga svar!

Fick detta nyss på msn:

Anonym säger (11:34):

har du skrivit i bloggen?

ҳҲҳ Grimgoth TM ҳҲҳ säger (11:36):

håller på nu faktiskt

Anonym säger (11:37):

bra... börjar bli beroende

ҳҲҳ Grimgoth TM ҳҲҳ säger (11:37):

Jasså? vad om detta?

ҳҲҳ Grimgoth TM ҳҲҳ säger (11:37):

Är de så intressant?

Anonym säger (11:37):ja faktiskt

Mycket roligt att höra!! Tänk om fler människor blir "beroende" av denna blogg... Snacka om skrivar press då... Men känner jag mej rätt så skulle jag då i det läget gå ut och skriva "NU slutar jag blogga för gott" bara för att jävlas och sedan fortsätta blogga nästa dag.
Japp, sån är jag *nickar*

Nä, nu får de fan vara bra med skrivande idag känns det som, vart skapligt bra iaf.

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Tror LHC kommer hålla sej i toppen som de senaste 2 åren. Fast Weinhandl & Mårtensson är i Ryssland så har vi 2 nya som ersatt dem & lyckas göra riiiiiktigt bra!

Så förhoppningsvis går det hela vägen i år...

Går ju ngt bättre än vad det gör för DIF iallafall... asg

2009-02-03 @ 19:37:47
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn