src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Scream...

Ja en ny dag idag då´rå... Vart faktiskt lite poker igår efter "Dead I Walk... Part II..." inlägget, det gick inte så bra på Pokerstars så då spelade jag lite på PKR i stället och det gick inte så bra men jag avslutade som 3:a på det sista 10 bordet så jag gick typ +-0 och det är ju bra (Play money).

Jag har inte så mycket spec. att berätta idag känns det som förutom att jag är grymt sugen på att fortsätta spela lite F.E.A.R (First Encounter Assault Recon).

Resten av dagen tar vi som den kommer känns det som...

Läste en rolig sak om WoW (World Of Warcraft) spelare... läs HÄR, jävligt klockren faktiskt.
Tur man själv ens inte rört spelet, kommer inte göra det heller då det inte är mitt typ av spel så.

Dagens musik tips blir: Charta 77 - Ett Steg Till det här oxå en sån där låt jag blir glad as hell av.
Text kommer här:
Ska bara se vad som finns där bakom nästa krön.
Om jag sörjer målen efter färden den ger ändå mödan lön.
Visst kan man få törnar och visst kan det vara svårt att förstå.
Men inget känns så farligt som den stigen som ingen vågade gå.

Jag måste
Få ta det
Ett steg till
Jag måste, det är svårt att sitta still.

Livet är DNA och du är en genetisk kod.
Men om miljoner år, vem kommer komma ihåg dig då.
Men man måste våga göra fel om man ska kunna göra rätt.
När livet är som glöden på en cigarett

Kom på nu att jag ska lyfta fram Dropkick Murphys oxå, hörde dem för första gången i filmen The Departed med låten I'm Shipping Up To Boston och frågar du mej är det en grym låt med dem men det mesta med dem efter som jag börja lyssna på dem nu är faktiskt bra :D
Höj gärna volymen oxå om du ska lyssna på den låten ;)

Nä nu är jag spel sugen och torka på nått "bra" att skriva så ja....

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Micke

haha, bra artikel :) Wow kommer jag aldrig prova, jag vet att jag kommer fastna :)

2009-02-28 @ 11:48:43
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn