src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Skies On Fire...

Ja vad händer idag då?
Det är den stora frågan tror jag.
Blir lugnt och absolut inte många knop.
Planerat in lite film tittande så vi får se när/om det blir av.

Känner mej tom på saker att skriva idag.
Spelade Command And Conquer 3 - Kanes Wrath och det gick bra sedan kom jag till ett uppdrag som är lite klurigt så jag "fastna" där för tillfället, har ju klarat de förr så det lär ja väl göra nu med.
Även detta spel är minst lika skoj som jag minns det faktiskt.

Dagens muik tips blir: Avantasia - Twisted Mind, Avantasia är absolut värt att kolla upp...
Tobias Sammet´s projekt som rockar på hårt :D
För mer info klicka HÄR.

Lovat listan på mina poker låtar oxå kom jag på nu, glömt bort dem faktiskt.
Hoppas det blir bra att jag gör den i morgon?!

Nä nu ska jag dra vidare...

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn