src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Stayin' Alive...

Igår var jag och Kevin ute en sväng till folkparken men det var rätt kallt ute så vi var inte där så länge, det är fan lite trist att det ska vara kallt, på så sätt längktar jag till varmare tider.
Dock har jag inget imot vintern eller ngn annan årstid för den delen heller, alla har ju sina för och nackdelar liksom.
Annars vart det en del mys och bus.

På kvällen vart det som vanligt poker och lite msn med mina poker polare, tyvärr gick det inget vidare för mej igår men jag var kvar till pausen iaf och det får man väl vara nöjd med tycker jag.

Kom på att jag kanske ska presentera "ledmotivet" för denna blogg: Twisted Sister - I Am (I'm Me)

Idag då? vi gör som alltid "Make up as we go along" är enklast så.
Kommer inte på nått mer spännande jag kan tänkas berätta idag heller.
Så kanske fyller på under dagens/kvällens lopp så håll ögonen öppna och somna inte!!

Kevin och jag var ute en sväng på vår gård och busa lite, Kevin åkte ruschkana och gunga på hästen lite sen gick vi en kort promenad, fortfarande kallt ute :((
Nalle fick oxå följa med ut... Den har Kevin haft sen typ dag 1 och det är hans favorit som han har ALLTID och skulle inte klara sej utan.
Han har vart med om mycket denna stackars nalle.
Nalle var lite busig och klättrade upp i ett träd idag oxå, självklart ville han att jag skulle ta kort och det gjorde jag, ni ska få avnjuta det oxå så klart :D


Sen kände jag oxå för att slänga upp denna bild som inte behöver mer ord...


Kanske skriver mer sen igen? ...


"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"


Så nu har jag nattat Kevin nyss, medans vi låg där i sängen så kom vi som vanligt in på diskutionen att han skulle till dagis imorgon och sen sin mamma.
Då sa jag även som alltid att jag kommer vara ledsen och sakna honom och som svar fick jag "Men pappa, du ska ju inte vara ledsen, jag är ju här nu"
Älskar barns enkla sätt att tänka, Fick oxå orden "Pappa, jag tycker om dej väldigt mycket".
Ja, sånna ord går inte att sätta ett pris på...

Nä nu blir de snart poker här som vanligt så nu kommer det inte bli nått mer spännande i detta inlägg iaf....

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn