src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

The Grand Illusion...

I går såg jag äntligen film faktiskt, var skit länge sen jag gjorde det.
Och varit grymt sugen på det den senaste tiden oxå.
Det blir nu en hel del svenk film som jag har skjutit upp, så igår såg jag: Camilla Läckberg: Isprinsessan.
Den var faktiskt bra dock var den seg i början tyckte jag och jag satt där och tänkte "Va fan är detta?" men som sagt så vart det bättre.
Idag blir de oxå film: Camilla Läckberg: Predikanten det är som jag fattat det uppföljaren och troligen är de lite fristående oxå.
Han som spelar "chefen" gjorde en otroligt skön roll oxå, dock vet ja inte vad han heter och orkar faktiskt inte leta heller.
Brukar använda mej av IMDB men där brukar det vara tunn info om svenska filmer tyvärr.
Kollade då min reserv CDON men där var de nästan som IMDB bara namn och inga bilder så jag la ner det, dock känner jag igen han och han är ju en känd skådis.
Får väl kolla eftertexten idag om han är med i Predikanten oxå, annars gör jag det på Isprinsessan för sånt här måste man ju veta, finns inget mer irreterande när man vet men inte kommer på.
Göran Ragnerstam heter han som spelar "chefen", kolla vem han är/gjort HÄR. (Återgår till filmen nu)

Ska oxå se Good Copy Bad Copy idag, den gick på TV igår men efter som jag gjorde annat så ser jag den idag.
Blir nog bra det där ska ni se.

Och kan oxå säga att jag redan ser fram i mot helgen oxå... För den 7 Februari smäller det, då är det utgångsdax.
Blir då The Crash det über bästa stället för oss hådrockare i Norrköping!!


Annars då? Jo tack som frågar, alltid lika skoj med folk som bryr sej och frågar faktiskt!!
Jo livet flyter på som alltid, försöker inte ha focus på det som komma skall (Tråkigheterna) utan focus är nu på allt annat så får vi ta konsekvenserna sen så att säga, ta yttligare en tugga av det sura äpplet och köra vidare.
Som tur har jag lite folk runt mej som hjälper och stöttar mej så det blir värt att köra vidare.
En av dem t.ex har nu gjort det möjligt för mej att gå på The Crash vilket jag är evigt tacksam för!!!!

Nähä, ska vi få nått annat vettigt gjort idag så är de väl dax att jag sätter fart!!
Ger ett par ord att tänka på som T.ex Motörhead använder sej av.
"Born To Lose, Live To Win"


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Natha

Prova filmtipset.se istallet for imdb.

2009-02-04 @ 14:17:48
URL: http://typhoid.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn