src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Version 7.0...

Jigs - Hallå Du Gamle Indian kom upp och jag blev sugen å ringa men du svarade inte!!!
Ens inte får man spela in nått!
jaja denna har jag gjort med EN förut men det är inte du efter som jag vet att du är på borta plan.

Tack endå till er bägge!!

Nu kom Winamp Is Playing: System of a Down - Version 7-0 <01:56 OF 03:38> \m/ Heavy Metal All Night \m/
Tänker på gammla ämnen då och LITE E....
hahaha

Det var lite så iafdu va inne eller va jaq inne på det?
Hela historien vore kul att höra!
(lätt avbrott för att skicka ett "mail" via Facebook.
Hoppas det blev bra... annars...

fan, kul å träffa lite "gammla" folk idag, tänkte då att det en sa... men jag har inte vart där därför kan jag ha lite dåligt minne men annars har jag bra eller hjärn koll, ses i mörra!

Deathstars - Play God (Album: Termination Bliss)

nu det blir som bilden!!!!!!!

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn