src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Where The Slime Live...

Följ min blogg med bloglovin

Vilken kväll det var igår allså!
Helt otroligt vad kul man ha på det stället allså, man går ut å så är man hemma...
Förfesten va inte fel heller faktiskt, som vanligt höll jag mest låda då men då är allt som det bör :D
Fick oxå lite trevliga samtal på mobilen.. hihi.
Väl på stället så var det som vanligt att man mingla å snacka med folk, gick fram å kolla lite banden och fota så klart och jag va inte så mycke band kille denna gång utan mingla och kolla folk.
Andra polaren nu oxå som jag träffa på som valt att klippa sej, skumt det där tycker ja, är de nya trenden eller?
Kanske man skulle hacka på den?
Men jag vet att jag aldrig kommer göra det så du kan svälja hjärtat du fick i halsgropen nu hehe...
Långhårig kommer jag vara tills jag dör!!!
Finns inte så mycke att orda om utan kvällen va som sagt perfekt!!
Vart ingen gin o tonic dock ;)
På förfesten vart de dock öl å sen fick jag lite whiskey hoppas att det duger!!

Verkar oxå tyvärr som jag tappat min kära Norrlands Guld halsduk :(((
Ska ringa och kolla om den finns på stället, men annars så är den borta.
Så det blir lite sorgedag...
Fick tag i dem på Blackhorn nyss och gissa om jag är glad nu, det visade sej att min halsduk låg kvar i garderoben!
Så på Ons. ska ja ner och hämta halsduken...
Whooohooooo....

Ska snart oxå här slänga i mej en Grandiosa pizza här som jag lyckas skrapa i hop till, Irene Huss film blir det oxå
Ska bara ringa och kolla halsduken först...
Ska oxå ringa lite andra samtal oxå och kolla läget...

Innan jag somna igår så kom oxå ett underbart sms på mobilen som fick en att somna gott :D

Just ja, jag har slagit mej på armbågen oxå... Ingen  anning hur det gott till men jag upptäckte de när ja kom iaf.
Men då vet man att man haft en bra kväll :D

Nä nu ska ja göra det ja ska....
The Crash rules!!!


Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Mala

låter som en super kväll! Jag fick min egen GT hihi..

sov gott....:D kram

2009-02-08 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn