src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bound To Fail...

Igår var faktis en fantastisk dag.
Efter mycke tv tittande och jag uppfattat det som de åt pannkakor över allt med t.ex lönnsirap till så slog en blixt ner i mej.
"Ja, jag gör pankakor!" "Jaha? och?" Sitter du säkert och tänker nu, men det är nämligen så då matlagning inte är min grej att det var FÖRSTA gången jag gjorde det. Ja du läste faktis rätt!!!
Så jag googla recept och hittade detta.
Snabb kolla lite med Micke på msn oxå, enligt han gick de bra med vatten i stället för mjölk så jag körde på det iaf.
Köpte det som jag inte hade hemma oxå så klart.
Nog om det allt gick bra, sen skulle vi till och steka, det var där "problemen" började...
När jag skulle vända dem gick de sönder precis hela tiden!!
Efter ett tag tröttna jag och kolla receptet om jag gjort nått fel och upptäckte då "När ytan stelnat och blivit matt är det dags att vända och grädda andra sidan".
Aha, tänkte jag och där efter gick allt bra faktis, fick väl ut 2 och en halv hel pankaka så jag är stolt!!
"Man får vara glad för det lilla, sa flickan"

 Visionen!  Sanningen!

Idag ska jag göra med mjölk för och kolla ev. skillnader, ska väl bjuda Kevin på dem oxå (Undrar när han kommer idag?), får jag godkänt där så duger det gott åt mej!!! Ska oxå vara mer tålmodig när de gäller vändningen oxå ;)

Inte nog med detta,Inte nog med detta gott folk... 
När jag sedan sitter vid datorn senare på kvällen så ploppar en request om att lägga till en person upp på msn, eftersom mail adressen känns igen (Dennes namn) så blir jag MEGA glad, väntar ett tag oxå för att se om denna kommer online vilket denne inte gör.
Mailar då och frågar om det är personen i fråga som jag tror det är och får svar sedan att det är det.
Fan så jävla lycklig jag är nu!!! Du anar inte!!
Vi har allså iaf för att förklara för er, brevväxlat "back in the days" och av naturliga själ så upphörde de oxå, sen fick jag en ide om att söka upp denna på facebook (2008) jag hittar denne och vi börjar prata där + att vi ringde och smsá.
Dock så slutade det oxå tyvärr sen och vi tappa kontakten IGEN.
Jag har i och med detta funderat på om man skulle försöka ta kontakt eller försöka få det igen, men som sagt så vart de aldrig av, men nu så händer detta!!
Fick mail igår av denna oxå. MEN bäst av allt så fick jag både sms och telefon samtal idag av denna :)
Fan vad du är bäst!!!!! Har SAKNAT dej nått så otroligt!!! Hoppas vi kan hålla kontakten nu!!!

Idag är då med andra ord en underbar dag efter som detta hänt, men oxå för att underbara Kevin kommer hit idag, saknat han oxå!
Vad vi ska hitta på är oklart än så länge men vi gör väl som vanligt "Make up as you go along".

Nähä, ska handla vart efter här så jag kan göra mina super goda pankakor sen oxå tänkte jag.
(Har dessutom denna omnämda person på msn nu så ni förstår säkert)

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Natha

Ok, sa nar borjade du vanda pa pannkakorna egentligen...? ;P

2009-01-30 @ 17:12:04
Postat av: Mala

Du e söt du....

2009-01-31 @ 15:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn