src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Dominate...

Installerade nu Macromedia Dreamweaver 8.0 och börja kolla på lösningar för min blogg...Som jag misstänkte tog de inte lång tid då, för de är lättare att se där tycker ja än en rå kod på "blogg sidan".
Den har juh så man kan se "Designen" och sedan Koden, bara markera "felen" å kolla i koden å använda lite "html" kunskap så fattar man oftas, sen är de oxå så klart "try and error" som gäller.
Lyckades oxå ändra text färgen på rubrikerna + flytta dem till vänster...
Jaha, de har var juh bus enkelt!!
Så nu är jag faktis nöjd med min design, kanske hittar nått smått som ja ev. stör mej på men nu kopplar ja bort det tänkandet iaf och kör på med skriveriet!!

Så just nu smeker jag mitt eget ego för jag snacka oxå med en annan polare som testat denna "mall" och lyckades inte med det jag lyckas med!!
Ibland skulle jag bara vilja ge mej själv en stor kram och bara säga "Fan va bäst du är!!"
:)

En annan polare gav mej ett film tips idag oxå : To Catch A Killer (http://www.imdb.com/title/tt0105604/).
Känns igen tycker ja men icke 100 på att ja sett den, går säkert att se om så.

Annars har de fan inte hänt mycke sedan jag skrev sist så nu blir de nog att gå från datan och bara slappa, se va som kan tänkas visas på TV.

Kom på oxå att Deathstars är bra.. De har oxå nyligen kommit me skiva (30 January 2009 enligt: http://www.metalstorm.ee/bands/album.php?album_id=19744)
Den heter iaf Night Electric Night. Rekomenderar den iaf :))

Näää... TV dax vi ses när vi ses :)

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn