src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Smiling Like A Killer...

Då kommer mitt första RIKTIGA inlägg då efter denna eftertraktade premiär :)
Tack för erat stöd och välkomnande!!

Blir inte klok på dessa koder bara i Bloggen, fattar inget (än så länge).
Jag vill ha en ny Header (För jag har gjort en ganska snygg,Tycker ja)
Men fattar inget än så länge, vill oxå lägga in ett kort på mej vid vänster över sök i bloggen.
Testade och installera Dreamweaver för att så sett lättare kunna fatta koderna och vad som var vad tänkte ja men de ville inte heller så klart för jag hade för lite utrymme till de på diskarna (Trotts att jag valde en annan disk där de FINNS plats så ville den endå inte) fan va allt ska bråka med mej då!!!

Nu till det jag egentligen skulle skriva om.
Vart lite störd på msn av en polare som bara ville snacka skit, tror du att jag har tid me de NU liksom när jag sitter här och försöker få ordning på min blogg, men ja sa att jag pyssla med annat så han drog ;)
Elak? Jag? kanske!, men jag måste juh faktis prioretera.
Han fråga mej om jag hört Avantasia. Och om jag hade deras 4 skivor, jag svarade: "Ja jag har deras 5 skivor."
Hans nästa fråga eller va man nu ska kalla de vart "Varför är inte Edguy hälften så bra?" mitt svar vart: "För dom suger?"
Han höll med, lustig kille de där... jajaja.
Nu till att berätta om lite Dokumentärerna jag såg för en tid sedan och lite lätta komentarer av mej under.

Discovery Channel Deranged Killers Charles Manson:
Denna var bra faktis kanske lite intressanta ljus på saker jag inte visste typ.
Minns oxå när Manson sitter i rätten å säger "Belive me, If I start killing people, there would be none left"

Discovery Channel Deranged Killers Henry Lee Lucas:
Denna var oxå bra som sagt och även denna kasta lite nytt ljus på vissa saker som man inte sett eller visste om, en av dem var att han kanske inte begått alla de morden som han påstog, tror de handlade om 300+ men i självverket trodde vissa att han egentligen bara begått kanske 50-100+ mord.
Svaren får vi nog aldrig.

Discovery Channel Deranged Killers Son Of Sam:
Om denna visste jag inte mycke om innan så denna var mycket intressant, de mest intressanta va att EN vart tagen å dömd men de misstänker att de vara flera olika mördare som dessutom ingick i en satanisk sekt.

Dokument Inifrån Mördaren Från Hörby:
Denna visades handla om Helen mordet runt -89, minns knappt de men juh mer man såg juh mer mindes man typ. att de sen tog ca 15år innan de lyckades falla killen eller ens hitta han är lite skam.
Janice mordet isamband me detta låg han tydligen bakom oxå, under tiden å utredningar hit å dit så fanns tips,bevis å vittnen som uppfattat denna man som farlig. Att polisen osv "missar" detta ska ja ens kanske inte ens uttala mej om?? Intressant iaf.

Dokumentär Josef Fritzls Mörka Hemlighet:
Denna är juh rätt ny i media osv så denna visste jag knappt nått om, men att han lyckas leva med 2 familjer en egen som han har i huset å den andra som han har med dottern i källaren i 24år är ju bara häpnadsveckande!!
Tydligen nu så lever alla ett "normalt" liv å försöker jobba sej in i samhället.
Gärningsmannen är juh i fängelse va jag fatta de som eller iaf å ngn psykavdelning. De avsluta med att berätta att om han blir dömd så riskerar han 15år...

Snart ska jag oxå ta tag i "The Hunt For The BTK Killer" men de blir när de blir.
Har som sagt en del och tänka nu pga Bloggen.
Kommer drömma HTML i natt tror ja.
Tror jag har hittat VAR "felet" är dock hur jag ska "rätta" till de är frågan.
Får se om jag kan komma på nått, try and error lär de bli iaf.

Nä nu ska jag mer musik och kanske lite msn om ja får tag i ngn skoj, annars kommer ja lyssna på musik här ett tag och vänta på pokern som ska spelas i kväll som alltid på Pokerstars.

Låt tips: Dissection - God Of Forbidden Light (album: Reinkaos)

Cheers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn