src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

You've Got Another Thing Comin...

Egentligen var/är mitt mål att bara posta ETT inlägg per dag, tyckte dock detta inte kunde vänta...

Att ens lycka ska få vara så kort?
Ja helt förstörd är den inte så klart, men näst intill.
fick ett brev från Försäkringskassan där de stog att jag skulle få betala tillbaka 2883:- för de tydligen betalat ut för mycke bostads bidrag av ngn anledning för 2007.
Bra precis DET jag behöver NU...Tack Tack jag bockar och ber om mer, snälla har du mer??
Faaan, allså!
Sista jag behöver just nu känns det som.

Efter som man har en stram budget som det är eller typ ingen budget alls, ja det är så det är ja !!
Men kämpe som man är så klarar vi/jag nog av det oxå ska ni se, känns bara lite tungt när man åker på smäll efter smäll!!

Som grädde på moset så hade jag ett mindre kul samtal med en på msn oxå.
Vi har snackat ett tag nu och allt har vart bra, till och från kanske?
Vet inte vad jag ska tycka och tänka där faktis.
Personen i fråga hade iaf (enligt mej) misstolkat inlägget "I Could Have Been A Dreamer..."
Spec. om mitt singel liv.
Sen att få höra att jag skulle låtsas bry mej?
Och oxå inte veta vad jag vill??

Jag vet vad jag vill!!
Jag vill få ordning på mitt liv, om detta innebär att jag är singel eller inte liksom?!
Jag har inte facit, skulle jag ha ett facit för livet så skulle alla vilja dela det med mej.
Blir iaf ledsen av detta.
Jag kämpar som sagt med mycke nu känns det som, spec. ekonomin.
Lösningen: Jobb.
Visst det låter enkelt och är säkert det oxå, Söker som en tok gör jag faktis, vart på intervjuver hit och dit men de verkar tyvärr aldrig räcka hela vägen fram.
Mycket synd, så vad gör man? står kvar och kämpar vidare och frågar om de var ngn mer "ni" ville era jävlar!!!

Det vikiga är att jag och vissa väl valda VET hur jag har det och det räcker för MEJ!
Sen att man blir dömd och missförstådd orkar jag faktis inte med, så är de bara, skiter faktis i det då hellre.
Är man så "trångsynt" och inte bryr sej om att ta reda på saker och lägga energi på det eller mej, så anser jag att det är DITT fel och val!
Jag är HÄR, så svårt kan det inte vara att fråga mej liksom?
Jag har gjort det jag gjort och kunnat och står oftas för det.
Säger inte där med att jag är perfekt på nått sätt.
Jag vet iaf att jag bryr mej och lägger energi på folk som är värda det, men precis som vem som helst är det självklart att få nått tilbaka oxå ibland.

Trotts ALLT detta så betyder/betyde du NÅTT för mej.
Nu vet jag inte vad som händer just i detta fall.
Energin saknas kanske lite för mej nu då jag har focus på "annat", bollen ligger hos dej.
Vi har juh haft våra "bråk" förr liksom.

Dock vet jag att vad än framtidens träd bär på för frukt så blir det "bra" sen.

Kände att jag låter nog lite arg... Inte bra... Besviken kanske jag skulle välja som ord val.
Dock efter detta så lyckades jag prata med personen i fråga på msn om detta inlägg innan jag posta det här så jag på det sättet skulle slippa det "problemet" oxå.
Det verka dessutom vara bättre då på nått sätt igen mellan oss.
Vill där med upplysa ER andra att snacka,snacka,snacka om era problem istället för att gå med dem inom er, kanske på så sätt slipper ni mer problem och slipper göra en höna av en fjäder.

Kevin kom till mej idag runt 16:00, han har nämligen varit på Finlands kryssning med hans mamma &co, tror dom haft det båda bra och kul, vi har inte snackat så mycket om det än faktis, för direkt när han kom hit så gick han och jag till affären för att köpa festis till maten.
Vart pankaka idag med, dock med mjölk i denna gång.
Lyckades få ALLA hela denna gång oxå, visst är jag duktig??
Smaken vart mycket bättre med mjölk i oxå tycker ja, kan juh berott  på att dessa troligen var bättre gräddade oxå.
Kevin åt dem å klaga inte å sa att de smaka bra så det tar vi som en guld stjärna i hörnet!!

Förutom de när jag var lite nere idag så kom jag på den underbara låten "Balladen Om Olsson" med 23 Till, vet inte vad det är med den men jag blir satan så glad av den.
Som vanligt vart ja sugen på att visa er texten och jag sökte och sökte...Hitta den sen faktis på en blogg till slut.
HÄR kan du oxå läsa den texten.

Förövrigt så känns allt mycket bättre oxå att ha underbara Kevin här som en solstråle i allt mörker oxå!!
Sen blir det juh inte sämmre av att man blir sönder smsát och ringd av personen som jag nämde i "Bound To Fail...".
Fan va härligt att ha dej tillbaka i mitt liv! Hoppas det håller i sej denna gång bara!!!

Nä nu är de drygt en timme till Pokern på Pokerstars så nu ska jag sitta här och ladda upp för den!
Hörs med förhoppningsviss gladare text rader i morgon!!

Cheers!!


Kommentarer
Postat av: Leena

Näe de söker ingen, jag är den enda anställda.

Sen har vi en annan som rings in om jag behöver hjälp...

2009-01-30 @ 20:16:40
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Leena

Har du skaffat körkort?

2009-01-30 @ 20:18:51
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Leena

Ah, det är ett krav tex. där jag är... Då man far & flyger även en brrraaaa bit utanför Nkpg...

2009-01-30 @ 20:57:27
URL: http://leenaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn