src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

24 Hrs. Ago...

Fan vilken dag igår alltså, underbart.
När väl besöket kom så åkte vi ner till stan för vi skulle kolla in lite grejor på Clas Ohlson, tänkte att jag skulle kunna köpa en förgrening så jag kan dela Internet på ett enkelt sätt via 2 datorer men tji fick jag, varför ska det vara så enkelt?
Så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra, orka router liksom.

Efter det så vart det Isabella för pizza, vi köpte deras "Värmland", den innebär att det är ost inbakat i degen och sedan väljer du exakt vad du själv vill ha på den, 80 kr kostar den och den är helt klart värd det!
(Lovar att slänga upp bilder osv. vid annat tillfälle)

Efter det vart det självklart massa skitsnack och sen vart det poker och massa musik, sent kan du hoppa upp och sätta dej på att det vart också.


Dagens Musiktips: Styx
Den här underbara gruppen har hängt med mej ett tag nu, både medvetet och omedvetet.
När jag var nere på Sweden Rock Festival 2005 så fick jag se dom live och det var väl typ andra gången dom var i Sverige då, och det var en stor ära och det var väl där min förälskelse till bandet verkligen tog fyr.
Många klassiska låtar som är deras hitar finns ju.
för att ta upp några: "Lady", "Mr. Roboto" och "Come Sail Away".
Album att kolla in: Styx, Styx II, The Serpent Is Rising, Man of Miracles, Equinox, Crystal Ball, The Grand Illusion, Pieces of Eight, Cornerstone, Paradise Theatre, Kilroy Was Here, Edge of the Century, Brave New World, Cyclorama och Big Bang Theory.
Denna låt är/var helt underbar live kan jag ju avslöja!
(Som ni själva märker i detta klipp)

Styx - Too Much Time On My Hands

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Heyli

vill du verkligen att din blogg ska innehålla musiktips som du inte gillar? :p men jag gör det gärna om du vill, albuminfo kan jag fixa också, jag gillar alla haha :)

2009-07-25 @ 15:51:09
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Micke

För att dela måste du ha router. Finns billiga..



Vad var coolt i mitt inlägg?

2009-07-25 @ 17:44:32
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Micke

Aha, ok :)

2009-07-25 @ 18:01:35
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn