src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Bear The Cross...

"And get your rockin'
Rock 'n' Roll Shooz
"
 

Nu har jag alltså plågat er i mer än 300 Inlägg, det har varit fullt med musiktips och annat dravel, hunnit med några "Filmspecial" och "Coverama" till samt överlevt en smärre design/blogg kris.
Tror det var den värsta hittills.
Men det har varit underbart kul för under tiden har jag fått nya läsare och anhängare och där med massor av underbara kommentarer. Gästblogga har jag ju också hunnit med, det skulle jag gärna göra om.
Vad minns ni mest ??

Efter som det faller in så här i mitten av månaden så är det ju perfekt att fira det hela med ytligare en Coverama som kommer publiceras i kväll... Så glöm nu inte att titta in då och kommentera den gärna!

Idag är jag starkare och mer laddad än tidigare så det känns skönt.
Vi kör på i gammal god stil med skygglapparna på.
Finns inte så mycket att tillägga.

Dagens Musiktips: Poisonblack
Ett underbart goth metal band från grannlandet Finland.
Lugn och avslappnande musik som bör passa när man vill bara "finnas till".
Dom har inte funnits så där överdrivet länge men endå hunnit med en del både album mässigt och turne mässigt och det är ju kul för framtiden för dessa kommer jag följa.
Album att kolla in: Escapexstacy, Rush, Lust Stained Despair, Bear The Cross och A Dead Heavy Day.

Poisonblack - Rush

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill du bli veckans blogg ?



http://elinakallerup.blogg.se/2009/july/vill-du-vara-med.html#comment



Puss Elina

2009-07-16 @ 11:04:30
Postat av: Micke

Poisonblack är bra, Sentenced-fan som jag är :)

2009-07-16 @ 11:50:48
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

fin blogg :D

2009-07-16 @ 13:32:33
URL: http://canderson.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA

svar: du hade kommenterat på nåns blogg.

Om du lägger till mig så!

2009-07-16 @ 15:02:32
URL: http://canderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn