src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Blood And Tears...

Tack för era kommentarer igår dom värmde mitt hjärta.
Lite skoj att se vilka omslag som ni tycker är snyggast också.

Igår var en slapp dag men jag gick i alla fall en sväng till ÖB för jag skulle handla lite grejor, väl där så kolla jag in lite kampanj leksaker som dom har, där hittar man alltid fynd.
Var ute efter en freespee efter som Kevin sagt att han vill ha en sån, men jag hittade ingen tyvärr.
Där i mot hittade jag en badring som jag tror han kommer gilla, den blir nog också bra nästa gång vi drar och badar för då kan han ju flyta omkring lite själv hade jag tänkt, får se hur det går.

Så här ser den über coola Batman badringen ut som jag köpte för fyndpriset 19:-
(Undrar hur kvaliteten är?)



Idag är det tydligen Fredag också och jag har inga planer mer än att ta det lugnt, i kväll lutar det åt att spela lite poker och ta ett par kalla om inget mer spännande händer.
Skulle haft Kevin den här helgen men han är hos sin Farfar så det är tomt här och där med är jag lite "off".
Vet att han har det bra där ute...

Dagens Musiktips: Sentenced
Med tanke på gårdagens tips så följer jag upp med denna grupp som spelar nästan likadan musik.
Ville Laihiala sjunger ju i bägge banden men efter som Miika Tenkula har dött så är det omöjligt för bandet att återförenas, Ville huserar nu mer i Poisonblack.
Bandet las dock redan ner omkring 2005 och gjorde några sista gig innan dom la ner helt.
Album att kolla in: Shadows of the Past, North from Here, Amok, Down, Frozen, Crimson, The Cold White Light och The Funeral Album.

Sentenced - Vengeance Is Mine

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: SANIBO

han blir nog grymt glad över den coola ringen ;)

2009-07-17 @ 17:58:48
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Micke

Om man ska vara lite petig så var det inte därför Sentenced la ner. De slutade ju för flera år sen och sa att de aldrig skulle göra comeback.

Läste något rykte om att det tagit hårt på Miika när de la ner och att han i princip söp ihjäl sig till följd av detta. Det var ju rätt nyligen han dog, detta år iaf :(

2009-07-17 @ 19:33:15
URL: http://michalw.blogg.se/
Postat av: Grimgoth

Jo det kan stämma Micke.

Dock står det på hemsidan: "Miika had a genetic heart condition and died from a sudden attack at his home on February 18th, 2009"



:D

2009-07-17 @ 19:37:58
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Micke

Jo, det stämmer med. Men han hade även alkoholproblem, vilket blev värre tiden efter Sentenced la ner. De kan ju ha gjort hjärtproblemet värre.

2009-07-17 @ 19:42:23
URL: http://michalw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn