src="https://static.blogg.se/public/js/script_blogg.js">
Min Banner

En Annan Variant En Mindre Variant Bloglovin Ikon

Inexorable Retribution...

Emilie har fortfarande inte fått nått rätt svar på hennes fråga!
Skit dåligt... Kom igen nu va! den är ju busenkel!
Själv säger hon så här om det hela "Hm ja,annars får väl du tipsa folk i din blogg att gissa också,mina läsare bryr sig inte jö :( Pisstråkigt!".
Så gör henne och mej glada nu och svara på frågan.
Hälsa gärna från mej också :D

Kom på efter att läst Succabus blogg att det är snart dags för Skogsröjet vilket jag personligen hade helt glömt bort, kolla då så klart in vilka som skall komma och insåg snabbt att det var en del man kan tänka sej att se.
Nu får vi se om vi skulle lyckas få råd till det hela.
29/8 -09 är det hela så det finns lite tid till att försöka fixa det hela.

Nyss ringde en polare och undra om jag var redo, jag skratta rått och sa att jag föddes redo.
Sen fråga jag han om han var kåt och han påstod att han var det.
Well, well... Vi får väl se vem som är hungrigast, jag brukar ofta vinna med hästlängder!
Det vi talar om nu är så klart "Beer Drinking And Hell Raising "


Jag som tänkte blogga om min Demo/Promo/Vinyl Samling... Får skjuta upp det hela då känns det som.

Dagens Musiktips: Seduced By Suicide

Första gången jag hörde talas om denna grupp var när jag hörde att U.S.A´s arme tydligen spelade dem när dom invaderade Iran / Irak?
Hur som helst är detta "depp rock" som för tankarna till t.ex. HIM och liknande grupper.
Tyvärr så har dom inte varit så verksamma på album fronten eller speciellt framgångsrika, det sistnämnda är jag lite osäker på men men.
En skön cover på "I Was Made For Loving You" har dom gjort.
Album att kolla in: Gothic Dream
På deras sida kan man ladda ner lite låtar om intresse finns, hoppas att dom kommer att släppa nått nytt i framtiden för jag gillar Gothic Dream skivan.
Här får du nu höja ljudet lite för nu kommer låt och "video" med dålig kvalité.


Seduced By Suicide - My Sweetest Choice

Cheers!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Jadu, ingen aning.

2009-07-10 @ 12:34:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leena

Den är inte släppt än...

Tror den släpps 11 Aug.

2009-07-10 @ 12:38:36
URL: http://leenaw.blogg.se/
Postat av: Emilie

Sedärja då gick det undan med rätt svar. Thx! :) Ha de så kul ikväll!

2009-07-10 @ 13:43:10
URL: http://morpheus.devote.se
Postat av: CrimsonAnna

Att döma av vad du skrev i min blogg låter du som en mycket klok hårdrockare.

2009-07-11 @ 11:59:58
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Grimgoth

CrimsonAnna:

Tack för dom värmande orden!

Då kanske du ska kolla in min blogg lite mer så får du säkert mer svar på din fråga :D

2009-07-11 @ 12:43:53
URL: http://grimgoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback









Pokerstars


Pokerstars


Pokerstars VIP Sida


The Crash - Norrköpings Hårdrocksförening.


Festivalphoto.

Metal Mansion - A social network by metalheads for metalheads.


Rockmässan.se


Discshop.se - DVD, Blu-ray, Film, Spel, Musik-DVD, Godis, Posters & Prylar


inkClub - Bläckpatroner l Bläckpatroner, toner & fotopapper.









Translate My Blog








Thanks!! Crucified Barbara Sabaton Lions Share Decadence Twins Crew Nightrage Sister Sin Fatal Smile
Black Barrel Smoke
Mia Klose
Godhate
Jungle Rot
The Generals

Till Sheriilyn